کد خبر: ۳۷۳۷۰۴
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۴
0
براساس گزارش‌ها، گوشی جدید هوآوی دارای گواهینامه TENAA است.
خصوصیات هوآوی Mate X۳ فاش شد
اوایل این ماه گزارش شد که هوآوی در حال کار بر روی گوشی تاشو میت X ۳ است. امروز، برخی از محققان تکنولوژی مشخصات کلیدی این گوشی را لو دادند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به گزارش سایت gizmochina؛ به گفته مشاور دیجیتال چت استیشن، هواوی میت ایکس ۳ دارای صفحه نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا است؛ و به تراشه Kirin ۹۰۰۰، ۴ G، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و جدیدترین سیستم عامل HongMeng (HarmonyOS) نسخه ۲.۰.۱ مجهز خواهد شد.

اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه Huawei Mate X ۳ به اشتراک گذاشته نشده، اما محقان تکنولوژی ادعا کردند گوشی جدید هوآوی دارای تاییدیه از مقامات TENAA چین است.

گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که Huawei PAL-AL۰۰ که یک دستگاه ۴G LTE است، پوشش گوشی تاشو Mate X۳ را می‌شکند. متأسفانه، لیست TENAA PAL-AL۰۰ هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن ندارد. ظاهر صرف این دستگاه در TENAA نشانه خوبی است که راه اندازی آن ممکن است دور نباشد.

هوآوی Mate X۳

سال گذشته، هواوی، میت X۲، ۴G را در ژوئن معرفی کرد و در ماه جولای برای خرید در دسترس قرار گرفت. از این رو، احتمالا Mate X۳، ۴G ممکن است در همان زمان در سال جاری رسمی شود. برای یادآوری، میت X۲ با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۴۵ اینچی ۹۰ هرتزی OLED، صفحه نمایش ۸ اینچی OLED ۹۰ هرتزی تاشو، تراشه Kirin ۹۰۰۰، دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۴.۵۰ ارائه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: