کد خبر: ۳۷۳۷۱۴
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
0
عربستان سعودی در واکنش به عملیات موشکی بزرگ نیروهای یمنی در عمق خاک این کشور، خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل شد.
درخواست عربستان سعودی برای برگزاری نشست شورای امنیت
رسانه‌های خبری گزارش دادند که عربستان سعودی خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای محکوم کردن حملات نیرو‌های یمنی به خاک این کشور شده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن شامگاه جمعه از انجام عملیات سوم «شکست محاصره» علیه عربستان سعودی خبر داد. شبکه «المیادین» بامداد شنبه به تشریح جزئیاتی از عملیات موشکی بزرگ نیرو‌های یمنی در عمق خاک عربستان سعودی و علیه پالایشگاه نفت آرامکو در جده پرداخت.

شبکه المیادین نیز به نقل از منابع ویژه خود در یمن گزارش داد: «سومین عملیات برای شکستن محاصره یکی از شدیدترین عملیات‌های نیرو‌های مسلح یمن علیه عربستان است». این منابع گفتند که «اطلاعاتی مبنی بر سوختن کامل تاسیسات آرامکو در جده و وقوع آتش سوزی به شکلی بی‌سابقه در دست است. اطلاعات حاکی از آن است که آتش‌سوزی در مخازن و تاسیسات سوخت باعث از بین رفتن کل تاسیسات شده است».
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: