کد خبر: ۳۷۳۷۸۷
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در دیدار با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، از آمادگی این وزارتخانه برای کمک به توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان، صدور محصولات و خدمات این شرکت‌ها و رفع نیازمندی‌های آن‌ها خبر داد.
وزارت خارجه به کمک توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان می‌آید
«مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بر لزوم استمرار همکاری‌ها برای حمایت از فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان تاکید شد.

مهدی صفری در این نشست که امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از مدیران معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد، ضمن اشاره به اقدامات وزارت امور خارجه در معرفی و حمایت از فعالیت بخش‌های دانش بنیان کشورمان، آمادگی کامل وزارت امور خارجه را برای هرگونه کمک به توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان، صدور محصولات و خدمات این شرکت‌ها و رفع نیازمندی‌های آن‌ها اعلام و پیشنهاد کرد که کمیته مشترکی برای رایزنی و همکاری مستمر تشکیل تا امور مربوط به شرکت‌های دانش بنیان در قالب این کمیته پیگیری شود.

ستاری نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری نزدیک وزارت امور خارجه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از تشکیل کمیته همکاری مشترک در این زمینه استقبال کرد و اهتمام بخشیدن به امور علمی و فناوری کشور و تلاش برای کمک به پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان که طی سال‌های اخیر خدمات ارزنده‌ای به کشور ارائه کرده اند را از راه‌های اعتلای کشور خواند.

وی همچنین به پیشرفت‌های به دست آمده طی سال‌های اخیر اشاره و تاکید کرد که وزارت امور خارجه و سفارتخانه‌های کشورمان می‌توانند نقش مهمی در کمک به توسعه شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: