کد خبر: ۳۷۳۸۷۷
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
0
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق خودرو خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۲۸ قلم اموال مسروقه کشف شد.

سرقت از حساب بانکی مادر برای ارتقای بازی آنلاینبا اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"دوستعلی جلیلیان" افزود : عوامل گشت کلانتری خاورشهر طی گشت زنی های هدفمند به راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو مزدا ۳ مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از سرنشینان این خودرو خانم بود ادامه داد: پس از استعلام پلاک خودرو از مرکز پیام مشخص شد خودرو مسروقه بوده که طی یک عملیات تعقیب و گریز خودرو متوقف و هر سه متهم دستگیر و به کلانتری انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: متهمان به سرقت خودرو با همکاری یکدیگر معترف و در راستای کشف جرائم احتمالی از مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی های قضائی بازدید که در بررسی های بیشتر از این مکان یک عدد باتری خودرو، ۵ دستگاه تلفن همراه، یک قیچی آهن بر، ۱۵ عدد ریموت درب، ۵دستگاه پخش صوت منزل، یک دستگاه جارو شارژی و یک دستگاه دریل کشف شد.

سرهنگ جلیلیان در ادامه با اشاره به اینکه ارزش تقریبی خودرو کشف شده اشاره کرد و گفت : کارشناسان ارزش ریالی آن را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت می باشند گفت: با شناسایی مالک خودرو و تحقیقات تکمیلی متهمان برای اخذ دستور قضائی و ادامه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

پایان خط اراذل و اوباش مجازی در "ری"

سرهنگ جلیلیان از دستگیری ۳ تن از عاملان شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم خبر داد و گفت: متهمان با کری خوانی در فضای مجازی به دفعات مختلف نظم عمومی این شهرستان را برهم زده بودند.

وی اظهار داشت: با اعلام نزاع و درگیری تعدادی اراذل و اوباش سابقه دار در محله "دولت آباد" و ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی آنان با سلاح سرد و در نهایت منجر به تیر اندازی، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت که ۲ برادر شرور با همکاری همدستانش با تعدادی از اراذل و اوباش درگیر و کری خوانی داشته اند که این شرارت به تیر اندازی در نزدیکی کارخانه سیمان ختم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه این افراد با انتشار فیلم نزاع و درگیری شان در فضای مجازی موجب رعب و وحشت در اهالی محل شده و به دفعات مختلف نظم عمومی این محله را برهم زده بودند گفت: با شناسایی هویت ۳ تن از عاملان اصلی این شرارت مشخص شد که ۲ برادر شرور به همراه همدستشان پس از شرارت به سایر استان ها متواری شده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی های قضائی هر سه متهم در یک عملیات منسجم دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت عمومی شهرستان ری انتقال یافتند.

سرهنگ جلیلیان با اعلام اینکه متهمان به جرم ارتکابی معترف و هویت و مخفیگاه سایر متهمان نیز شناسایی شده است خاطر نشان کرد: دستگیری سایر افراد شرور در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.

 

سرقت از حساب بانکی مادر برای ارتقای بازی آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف پرونده سرقت اینترنتی خبر داد و گفت: در این پرونده پسری از حساب مادر خود برای خرید بازی آنلاین مبلغ قابل توجهی به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود.

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حسابش، پرونده ای در این خصوص تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های تراکنش‌های انجام‌شده مشخص شد کلیه مبلغ به سرقت رفته برای افزایش اعتبار و ارتقای قابلیت‌ها و تجهیزات بازی آنلاین مصرف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: با اقدامات تخصصی صورت گرفته متهم که فرزند شاکی پرونده بود شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با استفاده از گوشی تلفن همراه مادرش اقدام به خرید بازی می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از والدین خواست، از آسیب ها و معضلات بازی های فضای مجازی فرزندان خود را مطلع سازند و سواد رسانه ای آنان را ارتقا دهند.

 

انهدام باند ۴ نفره سارقان منزل

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ مرد و یک زن سارق منزل قبل از فروش اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ جلیلیان" بیان کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت منزل در محدوده "باقرشهر" موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری این محله قرار گرفت.

وی افزود : با بررسی سرنخ های موجود و اقدامات اطلاعاتی، هویت سارقان که ۳ مرد و یک زن بودند شناسایی و بصورت نامحسوس تردد آنان تحت نظر قرار گرفت

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد: مراقبت های ویژه ادامه تا اینکه پس از ساعتی متهمان به همراه تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاهشان خارج شدند و در یک عملیات ضربتی اعضای این باند ۴ نفره دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه سارقان با شیوه و شگردهای مختلفی منازل خالی را در ایام عید شناسایی و در زمان مناسب اقدام به سرقت می کردند گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر معترف و با شناسایی مال باختگان هر ۴ سارق روانه دادسرا شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: