April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۸۹۸
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸
0
سخنگوی شهرداری تهران تصمیم‌گیری در خصوص افزایش ساعت طرح ترافیک را منوط به تصمیم‌گیری وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها دانست.

ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر می‌کند؟عبدالمطهر محمدخانی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال افزایش ساعت طرح ترافیک از روز چهاردهم فروردین وجود دارد، گفت: شورای ترافیک تاکنون تصمیمی در این مورد نگرفته و هر گونه تصمیم‌گیری منوط به بررسی شرایط جدید بعد از بازگشایی همه مدارس و دانشگاه‌ها است و در حال حاضر نحوه اجرای طرح ترافیک به مانند قبل است.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شورای ترافیک در حال حاضر منتظر تصمیم‌گیری وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم است و اینکه آیا همه مدارس به‌صورت واقعی و قطعی باز خواهد شد یا خیر.

وی تصریح کرد: پس از ارزیابی وضعیت ترافیک، احتمالاً در ابتدای هفته آینده در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

پیش از این، عمار سعیدیان‌فر، سرپرست معاونت بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران گفته بود: ساز و کار اجرایی مصوبه مدیریت محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در سال ۱۴۰۱ مطابق با طرح ترافیک سال ۱۴۰۰ است و تنها تفاوت آن نسبت به سال ۱۴۰۰، افزایش تعرفه‌ها طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: