کد خبر: ۳۷۳۹۹۴
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
0

گوشی موبایل یکی از نیازهای ضروری بشر امروزی بوده و بسیاری از کارها به وسیله آن انجام می‌شود. این تکنولوژی پیشرفته، از قطعات ریز و درشت بسیاری تشکیل شده که هر کدام وظایف مهمی برعهده دارند. باتری موبایل یکی از قطعات بسیار مهم هر گوشی بوده و مانند قلب یک گوشی، منجر به کارکرد صحیح گوشی می‌شود.

بدون باتری، گوشی موبایل قادر به کارکردن نبوده و حتی روشن نخواهد شد؛ بنابراین عملکرد درست این قطعه بسیار مهم است. برخی از اوقات ممکن است نیاز داشته باشید که باتری گوشی را تعویض کرده و باتری جدیدی برای خود خریداری کنید. پس اگر به دنبال خرید باتری اصلی موبایل خود بوده و یا به دنبال یک راهنما برای تشخیص باتری اصل از تقلبی هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

موبایل ابزار: بزرگترین مرکز خرید باتری موبایل در ایران

 

علائم خراب شدن باتری موبایل

معمولا باتری‌های موبایل دارای عمر محدودی بوده و بعد از چند سال استفاده مداوم، ممکن است مشکلاتی را برای شما به وجود آورند. وجود برخی از مشکلات و علائم نشان دهنده خراب بودن باتری موبایل است و باید در صورت مشاهده این علائم نسبت به تعویض باتری موبایل خود اقدام کنید. برخی از این علائم عبارت‌اند از:

  • پرش شارژ
  • بادکردن باتری موبایل
  • خالی شدن باتری گوشی در حالت بدون استفاده
  • ریسیت شدن گوشی به صورت متوالی
  • بیش از حد شارژ خالی کردن باتری

در صورتی که این علائم را در گوشی موبایل خود مشاهده کردید، بهتر است در اولین فرصت نسبت به تعویض باتری موبایل خود اقدام کنید.

انواع باتری موبایل

هر کدام از مدل‌های مختلف گوشی دارای باتری متفاوتی هستند، به عنوان مثال باتری‌های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری در گوشی‌های هوشمند بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از انواع باتری‌های موبایل عبارت‌اند از:

  • باتری نیکل کادمیومی (Nickle Cadmium)
  • باتری لیتیوم یونی (Lithium Ion)
  • باتری لیتیوم پلیمری (Lithium Polymer)
  • باتری نیکل هیدرید فلز(Nickle Metal Hydride)

چگونه باتری اصل بخریم؟

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام خرید باتری باید به آن توجه کنید، اصل بودن باتری است. درست است که باتری‌های تقلبی قیمت کمتری دارند اما کیفیت آن‌ها بسیار پایین بوده و دوارم زیادی نخواهند داشت. در صورتی که باتری تقلبی خریداری کنید، مجبور خواهید شد بعد از مدت کوتاهی دوباره نسبت به تعویض باتری خود اقدام کرده و هزینه بپردازید. همچنین استفاده از باتری فیک می‌تواند منجر به آسیب رساندن به سایر بخش‌های موبایل شده و عملکرد موبایل را با مشکل مواجه کند.

اولین و شاید مهم‌ترین نکته برای خرید باتری اصل، انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید است. روش‌های مختلفی برای تشخیص باتری اصل از تقلبی وجود دارد. البته باید در نظر داشته باشید که این تشخیص کار آسانی نیست؛ بنابراین برای خرید باتری اصل، فروشگاهی را انتخاب کنید که دارای ضمانت کالا بوده و تضمین کیفیت داشته باشد تا بتوانید با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند نشان دهنده تقلبی بودن باتری موبایل باشد، قیمت آن است. قیمت باتری موبایل براساس کیفیت و کارایی آن متفاوت خواهد بود. توجه داشته باشید که قیمت بسیار پایین باتری موبایل نشان دهنده تقلبی بودن آن است و بهتر است این نوع از باتری‌ها را خریداری نکنید.

یکی دیگر از روش‌ها برای تشخیص باتری تقلبی از اصل، توجه به جعبه یا بسته بندی باتری است. به هنگام خرید باتری توجه داشته باشید که تمام نوشته‌ها، لوگو و اطلاعاتی که روی بسته حک شده دارای فونت مشکی و کیفیت مناسبی باشد. وجود اشتباهات املایی در اطلاعات نوشته شده بر روی باتری، نشان دهنده تقلبی بودن آن است. همچنین تاریخ تولید نوشته شده بر روی بدنه باتری را با تاریخ نوشته شده بر روی بسته بندی تطابق دهید. عدم تطابق این دو تاریخ به معنای تقلبی بودن باتری خواهد بود.

باتری اصل را از کجا تهیه کنیم؟

همان طور که گفته شد یکی از مهم‌ترین مواردی که برای خرید باتری اصل اهمیت دارد، محل خرید باتری است. متاسفانه بسیاری از فروشگاه‌ها باتری‌های تقلبی را به نام باتری اصلی و با قیمت بسیار بالایی به مشتریان می‌فروشند و همین امر باعث می‌شود تا باتری، بعد از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست داده و فرد دوباره مجبور به تعویض آن باشد.

اولین قدم برای خرید باتری اصل، شناسایی فروشگاه قابل اطمینان برای خرید است. موبایل ابزار بزرگترین سایت فروش قطعات یدکی موبایل در ایران است و با ارائه قطعات موبایل با قیمت بسیار مناسب و تضمین اصالت کالا این اطمینان را به شما می‌دهد که کالای خریداری شده شما اصل بوده و می‌تواند مشکل به وجود آمده برای شما را رفع کند.

این تیم حرفه‌ای، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در اختیار خریداران قرار می‌دهند و شما می‌توانید برای انواع گوشی‌های اپل، سامسونگ، ال جی، سونی، شیائومی، هواوی، نوکیا، لنوو و سایر مدل‌های مختلف، باتری اصل تهیه کرده و دوباره گوشی خود را نو کنید.

موبایل ابزار؛ خرید مطمئن باتری موبایل اصل

امروزه خرید اینترنتی یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای خرید محصولات است. موبایل ابزار به عنوان بزرگترین مرکز خرید باتری موبایل در ایران بوده و شما می‌توانید باتری انواع گوشی‌های مختلف را در این سایت پیدا کرده و با قیمت مناسب خریداری کنید. اصل بودن کالا، تضمین کیفیت، ارسال سریع سفارشات، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و پرداخت امن، از جمله مزایای خرید از موبایل ابزار است که توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

موبایل ابزار با فروش قطعات اصل موبایل در تلاش است تا بهترین کیفیت را به مخاطب عرضه کرده و خریدی آسان و به صرفه را برای شما به ارمغان آورد. با ورود به سایت موبایل ابزار با دنیایی از انواع قطعات اصلی، لوازم جانبی و باتری موبایل مواجه خواهید شد که می‌توانید با توجه به نوع نیاز و بودجه خود، بهترین ابزار مورد نیاز را خریداری کنید.

برچسب ها: باتری ، موبایل ، گوشی ، ابزار ، تعویض
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: