کد خبر: ۳۷۳۹۹۷
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
0

10 نکته برای تمرین رایگان زبان انگلیسی به صورت روزانه

  1. گفتگو را با کسی شروع کنید

منتظر نباشید که کسی مکالمه ای را با شما به زبان انگلیسی شروع کند. هیچ انگلیسی زبان مادری قرار نیست در خانه شما را بکوبد تا با شما گفتگو کند. شما باید محرک باشید، همین امروز با کسی به زبان انگلیسی گفتگو کنید. اگر شما خیلی خوش شانس هستید که در مکانی با دیگر انگلیسی زبانان بومی زندگی می کنید، می تواند شخصاً شخصی باشد، یا می تواند در رسانه های اجتماعی آنلاین باشد و لزومی ندارد که با انگلیسی زبانان بومی باشد. اصلاً می تواند با هر انگلیسی زبانی باشد.  بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

  1. صحبت کردن یا سایه زدن خود را ضبط کنید

وقتی اشتباه می کنید به دیگران متکی نباشید که به شما بگویند. هر روز می توانید سعی کنید انگلیسی صحبت کنید. اگر پیشرفته‌تر باشید، می‌تواند صحبت کردن رایگان باشد، جایی که فقط هر چیزی را که در ذهنتان است صحبت می‌کنید، یا می‌تواند محتوای دیگری را که به آن گوش می‌دهید تحت الشعاع قرار دهید، به سادگی از آنچه می‌شنوید کپی کنید و خودتان ضبط کنید. این بسیار مفید است. اگر خودتان ضبط کنید، می‌توانید گوش کنید، می‌توانید صحبت‌هایتان را پخش کنید، و متوجه شوید که در کجا ممکن است اشتباه کنید، یا شاید جایی که تلفظ شما کمی کاهش یافته است. این اولین قدم برای بهبود مهارت های انگلیسی شماست.

  1. با پشتیبانی به زبان انگلیسی تماس بگیرید

این نکته دیگری برای استفاده واقعی از زبان انگلیسی در زندگی واقعی است. به وب سایت، محصول، خدماتی فکر کنید که از آن استفاده می کنید، جایی که یک شرکت انگلیسی زبان است، و در واقع می توانید با پشتیبانی آنها تماس بگیرید. شاید در مورد محصول یا خدمات سوالی داشته باشید. امروزه بسیاری از وب سایت ها دارای چت برای خدمات مشتری هستند. بنابراین می‌توانید انگلیسی خود را در حالی که در مورد محصول یا خدماتی که به آن علاقه دارید می‌پرسید تمرین کنید، و برخی از مشاغل هنوز خطوط تلفن قدیمی دارند، بنابراین می‌توانید با تماس با یک شرکت انگلیسی خود را برای تماس‌های تلفنی تمرین کنید. که برای شما جالب است. بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی

  1. هر روز به زبان انگلیسی به موسیقی گوش دهید

شاید قبلاً این نکته را بارها شنیده باشید. اکیداً توصیه می شود که زبان آموزان هر روز به زبان انگلیسی به موسیقی گوش دهند و فقط گوش ندهند، آواز نخوانند و از خود لذت نبرند، بلکه احساسات را در آهنگ ها قرار دهند. احساسات عاطفی و همچنین رقص حرکتی به شما کمک می کند تا زبان انگلیسی خود را تقویت کنید زیرا اینها همه راه هایی هستند که به بدن و ذهن ما کمک می کنند تا کلمات موجود در آهنگ ها را به خاطر بسپارند. شما می توانید واژگان جدید را انتخاب کنید. بنابراین آهنگی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید، متن آن را یاد بگیرید، آن را بخوانید، برقصید و از استفاده از انگلیسی لذت ببرید.

  1. یک تور در شهر خود به زبان انگلیسی داشته باشید

اگر در شهری زندگی می‌کنید و جایی که گردشگری وجود دارد، می‌توانید به توری نگاه کنید که در آن مردم با گردشگران انگلیسی زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. به این ترتیب، نه تنها می‌توانید مهارت‌های شنیداری و گفتاری را تمرین کنید، بلکه می‌توانید دوستانی از گوشه و کنار جهان داشته باشید. این مطمئناً دانش شما را در مورد فرهنگ ها و سنت های دیگر افزایش می دهد.

10 نکته برای تمرین رایگان زبان انگلیسی به صورت روزانه

 

  1. یک راه را برای استفاده از زبان انگلیسی انتخاب کنید و در تقویم با خود قرار ملاقات بگذارید

سعی نکنید همه چیز را انجام دهید. سعی نکنید فوراً به زبان انگلیسی مسلط شوید. فقط اهداف خود را به مراحل کوچکتر تقسیم کنید و هر روز یک چیز کوچک را انتخاب کنید. در واقع، برای ایجاد پیشرفت‌های خاص، باید به خودتان مهلت بدهید، هر روز با خودتان قراری بگذارید تا انگلیسی تمرین کنید. این بیشتر یک نکته استراتژیک یا یک نکته انگیزشی برای کمک به شما در نظم و انضباط است. می توانید از این نکته استفاده کنید تا مطمئن شوید که وظایف خود را فراموش نمی کنید یا هرگز نمی گویید "اوه، امروز وقت ندارم، شاید فردا". زمان را ایجاد کنید. برای زبان انگلیسی فقط به منابع خارجی وابسته نباشید.

  1. در طول روز به زبان انگلیسی فکر کنید

ما در مورد گوش دادن به پادکست یا موسیقی، نوشتن در ژورنال خود، جستجوی یک کلمه در روز، و بسیاری چیزهای دیگر زیاد صحبت کردیم، اما در واقع می‌توانید در طول روز از انگلیسی در ذهن خود استفاده کنید. سعی کنید جمله بسازید.

به عنوان مثال، در حال حاضر شما در حال خوردن ناهار هستید و سپس می خواهید به باشگاه بروید یا هر اتفاقی که در روز شما می افتد. می‌توانید افرادی را که می‌بینید توصیف کنید: «اوه، آن زن لباس واقعاً زیبایی دارد». و بنابراین شما در واقع روز خود را به زبان انگلیسی روایت می کنید.

  1. قبل از رفتن به رختخواب، روز خود را به زبان انگلیسی خلاصه یا مرور کنید

نکته بعدی مرتبط این است که وقتی شب ها قبل از خواب به رختخواب می روید، سعی کنید روز خود را به انگلیسی خلاصه کنید یا خلاصه کنید.

"ساعت 6 صبح از خواب بیدار شدم و صبحانه خوردم و غیره."

این واقعا به تسلط شما کمک می کند. این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید و ممکن است تعجب کنید که خیلی زود شروع به خواب دیدن به زبان انگلیسی خواهید کرد.

  1. اشیاء را در خانه برچسب بزنید

نکته دوم تا آخر ما این است که شما در خانه می‌توانید به اشیاء مختلف در اطراف خانه خود برچسب بزنید، بنابراین این به شما کمک می‌کند تا زمانی که روی یک مورد در خانه یادداشت‌های چسبناک قرار می‌دهید و با واژگان صحیح برچسب می‌زنید، دایره لغات خود را بهبود ببخشید. . به این ترتیب، هر جا که می روید، انگلیسی را می بینید.

  1. از زبان انگلیسی برای کمک به دیگران یا بهتر کردن روز آنها استفاده کنید

در نهایت، شاید راه مورد علاقه من برای استفاده از انگلیسی هر روز این باشد که به این فکر کنم که چگونه می توانید از زبان انگلیسی برای کمک به کسی استفاده کنید یا روز کسی را کمی بهتر کنید. آیا می توانید به کسی تعارف کنید؟ آیا می توانید به آنها بگویید که امروز زیبا به نظر می رسند یا لباس زیبایی به تن دارند یا موهایشان زیبا به نظر می رسد؟ آیا می توانید به کسی کمک کنید؟ ممکن است کسی را ببینید که در حال تقلا است، که برای انجام کاری به کمک نیاز دارد و شما می توانید به زبان انگلیسی کمک کنید

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: