April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۰۲۰
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
0
بانک ایران زمین خود را در پشت آجرهای شعب محدود نمی‌کند این بانک مرزهای خدمات و حضور خود را به گستره جهان در نوردیده است به طوری که یکی از پرلایک‌ترین و پرمخاطب ترین کمپین‌های اینستاگرامی است.
گستره بانک ایران زمین به پشت آجرهای شعب محدود نمی شود
بانک ایران زمین خود را در پشت آجر‌های شعب محدود نمی‌کند این بانک مرز‌های خدمات و حضور خود را به گستره جهان در نوردیده است به گونه‌ای که شاهد حضور فعال و پررنگ این بانک طی سال جاری در شبکه‌های مجازی بودیم.

معرفی خدمات ویژه بانک ایران زمین برای مشتریان جوان

تقریباً نیمی از جمعیت زیر ۳۰ سال کشور از فضای مجازی استفاده می‌کنند، از طرفی بانک‌ها به تدریج حضور خود را در دنیای مجازی افزایش می‌دهند و از طریق وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام با مشتریان فعلی و جوان خود ارتباط می‌گیرند.

بانک‌ها اطلاعاتی را درباره محصولات و خدمات خود به اشتراک می‌گذارند. نمایش آخرین پیشنهادات؛ ارائه نکاتی در مورد پس انداز پول و سرمایه گذاری؛ نحوه استفاده ایمن از کارت‌های اعتباری؛ و برگزاری همایش ها، جشنواره‌ها در فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام برای تعامل با «مشتریان» جوان مؤثر است.

بر همین اساس بانک ایران زمین به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور برای بخش بزرگی از جامعه جوان کشور که اغلب زیر ۳۰ سال سن دارند در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خدمات و دستاورد‌های خود را معرفی می‌کند.

پاسخگویی سریع بانک ایران زمین به انتقادات در بستر شبکه‌های اجتماعی

با توجه به اینکه اخبار به سرعت در وب و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، بانک‌ها نیز در پاسخ به شکایات، انتقادات و نظرات مشتریان در وب سایت خود فوریت نشان می‌دهند. بانکداران به خوبی می‌دانند که نظرات نامطلوب و نارضایتی یک مشتری در مورد یک محصول یا خدمات بانکی می‌تواند پیامد‌هایی بر شهرت بانک داشته باشد.

بانک ایران زمین با درک اهمیت شبکه‌های اجتماعی برای پاسخگویی سریع به مشتریان خود در راستای بهبود و تقویت خدمات مالی و بانکی در بستر شبکه‌های اجتماعی حضور جدی و فعال دارد. به گونه‌ای که تولید و انتشار بیش از ۷۷۰ مطلب در کانال تلگرام در طول سال ۱۴۰۰ و کسب رتبه نخست بانک‌های کشور در انتشار اخبار و فعالیت‌های بانکی در شبکه‌های مجازی گواهی بر شناخت اهمیت این حوزه در بانکداری ایران زمین است. این چنین است که بانک ایران زمین به وسعت رزمین ایران در بستر شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کند.

بانک‌ها چگونه در بستر فضای مجازی جمع می‌شوند؟

بانک Axis با ۴۲۱,۳۲۱ نفر دنبال کننده در سایت فیس بوک، بانک سیتی با ۳۱۶,۴۳۸ دنبال کننده در اینستاگرام و بانک IDBI با ۱، ۶۱,۵۷۱ دنبال کننده از معدود بانک‌های جهانی در ایالات آمریکا هستند که وب سایت پر جنب و جوشی برای شبکه‌های اجتماعی دارند. این آمار نشان می‌دهد، اکثر وب سایت‌های بانک‌های دیگر جهان از چند صد تا چند هزار دنبال کننده دارند.

روند حضور فعال بانک‌های جهان در شبکه‌های اجتماعی و رقابت‌های تنگاتنگ برای جذب مخااطبان در این بستر نشان می‌دهد چطور بانک‌ها حول یک دهکده کوچک جهانی جمع می‌شوند. بانک ایران زمین ضمن گسترش فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی حول دهکده کوچک جهانی در آینده‌ای نزدیک در کنار غول‌های بانکی جهان ابراز وجود می‌کند.

برخلاف سایر کشور‌های جهان که از شبکه فیس بوک استقبال ویژه‌ای می‌کنند، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی میان بانک‌های ایرانی اینستاگرام است؛ در حال حاضر ۲۰ بانک در این پلتفرم، حساب کاربری دارند. بانک ایران زمین یکی از پرلایک‌ترین و پرمخاطب‌ترین کمپین‌های اینستاگرامی است به طوری که در جایگاه سوم قرار دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: