کد خبر: ۳۷۴۰۴۲
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
0
جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از ۲۰ هزار کلیوگرم برنج ایرانی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی برنج‌های احتکار شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

توقیف انبار احتکار برنج ایرانی

سرهنگ علی اصغر محمودیان، گفت: طی اطلاع از دپوی مقادیر بسیار زیادی برنج ایرانی محدوده خیابان انبار نفت، مأمورین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپو مراجعه که بیش از ۲۰ هزار کیلوگرم برنج ایرانی که در محل موجود بود را کشف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: طی بررسی صورت گرفته در محل مشخص شد کالای احتکار شده در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نشده است.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: