کد خبر: ۳۷۴۰۶۱
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
0
مدیر عامل شرکت مایکرو استراتژی که از بزرگترین دارندگان و خریداران بیت کوین در جهان به حساب می‌آید، از دریافت وام بانکی ۲۰۵ میلیون دلاری با وثیقه گذاری بیت کوین خبر داد.
وام ۲۰۵ میلیونی با وثیقه بیت کوین بگیرید
«مایکل سیلر»، مدیر عامل شرکت مایکرو استراتژی که از بزرگترین دارندگان و خریداران بیت کوین در جهان به حساب می‌آید، معتقد است که بازار‌های مالی سنتی هنوز به صورت کامل برای پذیرش اوراق قرضه با پشتوانه بیت کوین آماده نیستند.

سیلر در گفتگو با بلومبرگ گفت که دوست دارد روزی را ببیند که اوراق قرضه با پشتوانه بیت‌کوین مانند اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن فروخته شود. اما در عین حال هشدار داد که بازار در حال حاضر کاملاً برای چنین اقدامی آماده نیست.

این اظهارات دو روز پس از آن بیان می‌شود که یکی از شرکت‌های تابعه مایکرواستراتژی از دریافت وام ۲۰۵ میلیون دلاری با وثیقه BTC برای خرید بیت‌کوین بیشتر خبر داد. این وام منحصربه‌فرد بود، زیرا اولین باری بود که مایکرواستراتژی در برابر ذخایر بیت‌کوین خود – که در حال حاضر تقریباً ۶ میلیارد دلار ارزش دارد، برای خرید بیشتر ارز دیجیتال وام می‌گیرد.

اظهارات سیلور همچنین به دنبال تصمیم اخیر السالوادور برای به تعویق انداختن انتشار "اوراق قرضه آتشفشانی" با حمایت ۱ میلیارد دلاری بیت کوین خود در ۲۳ مارس صورت گرفته است. به گفته، آلخاندرو زلایا، وزیر دارایی السالوادور، تصمیم برای به تاخیر انداختن انتشار اوراق قرضه مبتنی بر بیت کوین به دلیل عدم اطمینان مالی عمومی در بازار جهانی بوده که عمدتا ناشی از درگیری در اوکراین است.

در یک هشدار احتمالی به السالوادور، سیلور گفت که اوراق قرضه آتشفشانی این کشور تا حدودی از وام وثیقه شرکتش با وثیقه گذاری بیت کوین، ریسک بیشتری در بر دارد.

سیلور اضافه کرد که در مورد پتانسیل بلندمدت اوراق قرضه مبتنی بر بیت کوین بسیار خوشبین بوده و تا آنجا پیش رفت که گفت که ایده خوبی برای شهر‌هایی مانند نیویورک است که از بیت کوین به عنوان ابزار پرداخت بدهی استفاده کنند.
برچسب ها: ارز ، دلار ، وام ، رمزارز ، بیت کوین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: