April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۰۸۲
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
0
شرکت نفت و گاز پارس با ارسال تقدیرنامه از همکاری فی مابین و خدمات بیمه آسیا قدردانی کرد.
قدردانی شرکت نفت و گاز پارس از خدمات بیمه آسیا
شرکت نفت و گاز پارس با ارسال لوح تقدیر برای مدیرعامل بیمه آسیا، ضمن ابراز رضایتمندی بیمه شدگان این شرکت نفتی از خدمات بیمه آسیا، مراتب تقدیر و تشکر خود را از شش سال حسن همکاری و زحمات بی شائبه مجموعه منسجم، پاسخگو و متعهد این شرکت بزرگ بیمه ای، اعلام کرده است.

بنابر این گزارش، در حال حاضر بیمه درمان تکمیلی کارکنان رسمی و غیر رسمی شرکت نفت و گاز پارس، بیمه نامه‌های مهندسی، خودروی کارکنان، آتش سوزی اماکن و اموال منطقه پارس جنوبی از سال ۱۳۹۴، تحت پوشش بیمه آسیا می‌باشد.

گفتنی است، شرکت نفت و گاز پارس به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران در اول دی ماه ۱۳۷۷ تأسیس شده و مسئولیت توسعه کلیه فاز‌های میدان گازی پارس جنوبی و توسعه میادین گازی پارس شمالی، گلشن و فردوسی را برعهده دارد. میدان مشترک پارس جنوبی به عنوان بزرگترین مخزن گازی کشور و جهان، به تنهایی نیمی از ذخائر گاز طبیعی ایران را در خود جای داده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: