کد خبر: ۳۷۴۱۱۷
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴
0
معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: ۱۲ مادر و فرزند به‌واسطه به دنیا آمدن نوزاد و ۸۰۰ نفر از مرگ حتمی در ایام نوروز ۱۴۰۱ نجات یافتند.

۸۰۰ نفر نوروز امسال از مرگ حتمی نجات یافتند

لی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دوشنبه‌شب در آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان در نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: هم‌افزایی بین بخش‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی باعث برپایی هشت هزار غرفه صنایع‌دستی و دو هزار برنامه نوروزگاهی در نوروز امسال در کشور شد.

وی بیان کرد: در استان سمنان تجلی بسیار مناسب هم‌افزایی در حوزه ستاد اجرایی خدمات سفر را مشاهده کردیم.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افزود: اقدامات صورت‌گرفته در ایام نوروز ۱۴۰۱ در استان سمنان، این استان را به مأمن و محل آسایش زائران و مسافران تبدیل کرد که باید از تمام دست‌اندرکاران این امر در استان تقدیر شود.

شالبافیان بیان کرد: ۱۲ مادر و فرزند به‌واسطه به دنیا آمدن نوزاد و ۸۰۰ نفر با تلاش نیروهای امدادی از مرگ حتمی در ایام نوروز ۱۴۰۱ در کشور نجات یافتند که جای شکرگزاری دارد.

وی گفت: استاندار سمنان مجاهدانه، پرانگیزه و پرتلاش برای مدیریت سفرها اقدام کرد و حضور نماینده ولی‌فقیه در استان نیز قوت قلبی برای دست‌اندرکاران بود.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افزود: از تمام نیروهای داوطلب در حوزه‌های مختلف که در ایام نوروز ۱۴۰۱ در کشور تلاش داشتند، تقدیر می‌شود.

شالبافیان بیان کرد: معرفی مقاصد جدید گردشگری با هدف توزیع مکانی ازجمله اقدامات جدیدی بود که در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز سال ۱۴۰۱، مدت اقامت مسافران در استان سمنان از یک شب به ۲.۵ شب افزایش یافت.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان اینکه چراغ ستاد خدمات سفر استان سمنان پس از ایام تعطیلات نوروز نیز همچنان باید روشن بماند، گفت: پیگیری داریم تا محتواهای گردشگری با هدف آگاهی‌بخشی که توسط صداوسیما مرکز سمنان تولید می‌شود، در راستای تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری، از صداوسیمای ملی پخش شود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: