کد خبر: ۳۷۴۱۳۸
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
0

اگر جز معامله‌گران فارکس باشید، قطعا نام بروکر لایت فارکس را شنیده‌اید. لایت فارکس که به تازگی نام خود را به لایت فایننس تغییر داده، یکی از بروکرهای سابقه بازار فارکس است که بیش از 15 سال در این عرصه فعالیت می‌کند.

LiteForex در سال 2005 شروع به کار کرد و از آن زمان به یک کارگزار باسابقه، با دفاتری در سراسر جهان تبدیل شد. دفتر مرکزی بروکر لایت فارکس در جزایر مارشال است و خدمات کاربران اروپایی از دفتر قبرس کنترل می‌شود. این بروکر از طریق شعبه خود به نام لایت فایننس، به کاربران ایران، اندونزی، ویتنام، نیجریه، نیکاراگوئه، هند، قرقیزستان و فیلیپین خدمات می‌دهد. دفتر اتحادیه اروپا از لیماسول، قبرس فعالیت می‌کند.

بروکر لایت فارکس ارز‌ها، سهام، کالا‌ها، شاخص‌ها و ارز‌های دیجیتال را برای معامله ارائه می‌دهد. لایت فارکس ادعا می‌کند که علاوه بر مدل معمولی مارکت میکری خود، دارای یک مدل دیگر نیز برای معامله‌گران حرفه‌ای است. بروکر لایت فارکس مدعی است که روزانه 300 حساب جدید و 500000 مشتری از سراسر جهان دارد. این وب سایت به 15 زبان از جمله فارسی موجود است.

در این مطلب بررسی میکنیم که آیا بروکر لایت فارکس برای تجارت در فارکس مناسب است یا خیر. با هم به برخی از جزئیات این بروکر نگاهی خواهیم انداخت. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بروکر لایت فارکس برای چه کسانی مناسب است؟

آشنایی با بروکر لایت فایننس یا همان لایت فارکس

 

لایت فارکس اولین بروکری بود که حساب سنتی را برای معامله مشتریان خود در فارکس در دسترس قرار داد. این کار یکی از مهمترین دلایلی است که لایت فارکس را در بین کاربران بسیار محبوب کرد. بروکر لایت فارکس امکان افتتاح حساب با تنها یک دلار را در اختیار کاربران خود قرار داد. این اقدام لایت فارکس باعث شد تا معامله‌گرانی که سرمایه کافی برای ورود به فارکس را نداشتند، بتوانند از این بازار استفاده، و امکان ورود به این بازار را پیدا کنند. از این رو این بروکر برای کسانی که سرمایه کمی دارند، مناسب است.

این اقدام بروکر لایت فارکس باعث شد تا دیگر بروکرهای فارکس نیز حساب‌های سنتی را برای مشتریان خود قرار دهند. به دلیل محبوبیت بازار فارکس در بین مردم، متأسفانه فعالیت بروکر‌های متقلب و سودجو نیز افزایش پیدا کرده است. ما همیشه پیشنهاد می‌کنیم از بروکر‌های معتبر و با سابقه فعالیت طولانی استفاده کنید.

 همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که بروکر شما به ایرانیان خدمات ارائه کند و پشتیبانی فارسی نیز داشته باشد. اگر می‌خواهید مشخصات و جزئیات حساب تمامی بروکر‌های معتبر و فعال در فارکس را که مشتریان ایرانیانی را قبول می‌کنند مشاهده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً صفحه بروکر‌های فارکس را بررسی کنید.

انواع حساب های بروکر لایت فارکس

آشنایی با بروکر لایت فایننس یا همان لایت فارکس

بروکر لایت فارکس برای کاربران ایرانی دو نوع حساب معاملاتی در دسترس قرار داده است. شما به عنوان تریدر می‌توانید از بین حساب‌های کلاسیک و ECN موجود در این کارگزاری، یکی را انتخاب کنید، و پس از ثبت نام و احراز هویت، اقدام به واریز وجه نمایید. هر دو حساب فوق دارای حساب سنتی نیز می‌باشند که برای افرادی که سرمایه کمتری دارند مناسب است.

هر دو نوع حساب لایت فارکس، نیاز به واریز ۵۰ دلار برای افتتاح حساب دارند. حداکثر لوریجی که کارگزاری در اختیارتان قرار می‌دهد و می‌توانید  برای حساب‌های خود استفاده کنید، 1:500 است.

هر حساب دارای جزئیات و پاداش‌های معاملاتی مختلفی است، برای اینکه با تمامی جزئییات، مشخصات، و همچنین آموزش‌های تصویری ثبت نام در این بروکر بیشتر آشنا شوید، صفحه لایت فارکس را مشاهده کنید.

کارگزاری لایت فارکس از هر دو پلتفرم متاتریدر 4 و 5 پشتیبانی می‌کند. این دو پلتفرم بیشترین کاربرد را در بین معامله گران دارند. شما باید با توجه به سبک و نیاز تجاری خود، یکی را برای شروع فعالیت انتخاب کنید.

بروکر لایت فارکس از روش‌های واریز و برداشت مختلفی برای کاربران ایرانی استفاده می‌کند. به دلیل اینکه مشتریان ایرانی نمی‌توانند با کارت‌های اعتباری و روش‌های معمول بین‌المللی پول جا به جا کنند، این بروکر روش‌های واریز ریالی با تاپ چنج، وبمانی و رمزارزها را در اختیارشان قرار داده است.

یکی از پر محبوب‌ترین روش‌های انتقال وجه، که چند سالی است در بین بروکرها مرسوم شده و برای مشتریان ایرانی نیز در دسترس میباشد، استفاده از رمز ارز‌ها است. با گسترش استفاده از ارز‌های دیجیتال، این امکان فراهم شده تا به راحتی بتوان با انواع ارز‌های دیجیتالی مانند بیت کوین و تتر، حساب خود را در بروکر لایت‌فارکس و دیگر بروکرها شارژ کنید. همچنین در این کارگزاری می‌توانید درآمد خود را به شکل رمز ارز‌ها نیز دریافت کنید.

برای نقل و انتقال پول به وسیله ارز دیجیتال، شما ابتدا باید در یک صرافی معتبر ثبت نام کنید، و از آنجا اقدام به خرید ارز دیجیتال، و انتقالش به بروکر کنید. برای بررسی صرافی های ارز دیجیتال، صفحه صرافی های ارز دیجیتال معتبر را مشاهده کنید.

آیا در لایت فارکس ثبت نام کنیم؟

آشنایی با بروکر لایت فایننس یا همان لایت فارکس

قطعا بروکر لایت فارکس تنها بروکر موجود در بازار فارکس نیست، و کارگزاری‌های قدرتمندتری نیز وجود دارد. اما لایت فارکس می‌تواند به عنوان یک گزینه انتخابی مطرح باشد. سابقه طولانی فعالیت در فارکس، تعداد کاربران زیاد، پشتیبانی فارسی، روش‌های واریز و برداشت مناسب ایرانیان و غیره، بخشی از مزایای این بروکر می‌باشد.

در مقابل نداشتن رگوله معتبر بین‌المللی، نبود تنوع در حساب‌های معاملاتی، اختلال در سرورها در بعضی مواقع را می‌توان جز نقاط ضعف این بروکر دانست.

قطعا هیچ بروکری بی نقص نیست و هر کدام در مقطعی از زمان ممکن است ایراداتی داشته باشید. فارق از اینکه طرفدار کدام بروکر فارکس هستید، باید کارگزاری را انتخاب کنید که خوشنام باشد، و فعالیت در آن با حاشیه همراه نشود. پیشنهاد ما این است که قبل از ثبت نام در هر بروکری، ابتدا مدتی را در حساب‌های دمو یا آزمایشی آن فعالیت کنید. با این کار علاوه بر کسب مهارت بیشتر و بالا بردن دانش تحلیلی خود، می‌توانید با نقاط ضعف بوکرتان بیشتر آشنا شوید.

فرآموش نکنید که فعالیت در بازارهای مالی همیشه با ریسک از دست دادن سرمایتان همراه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: