کد خبر: ۳۷۴۱۴۹
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
0

آیا محمد فاموریان کلاه بردار است

این سوالی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد. در واقع هر فردی که در هر زمینه ای به خصوص بازار پر ریسک ارزهای دیجیتال، ادعایی داشته باشد ممکن است شما را به شک بیاندازد؛ چرا که امروزه بسیاری از مدرسان گوناگون با وعده های دروغین و پوچ ذهنیت بسیاری از کاربران را به اشتباه انداخته اند. در ادامه این نوشتار به بررسی یکی از بزرگ ترین مدرسان ارزهای دیجیتال در ایران خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

محمد فاموریان کیست؟

محمد فاموریان کلاهبردار، این تیتری است که ممکن است آن را زیاد شنیده باشید؛ حال ممکن است که کنجکاو شوید که آیا این موضوع واقعیت دارد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که خیر، همانطور که گفته شد محمد فاموریان یکی از مدرسان برتر در حوضه ارزهای دیجیتال است که تاکنون توانسته بسیاری دانشجویان خود را به معامله گرانی موفق تبدیل کند. وی تا کنون بیش از 8 سال وقت خود را صرف یادگیری تمامی تکنیک های معامله و ترید در بازارهای مالی به خصوص ارزهای دیجیتالی کرده است و بنا بر تحقیقات انجام شده پکیج های او تمامی مراحل معامله از 0 تا 100 را برای مبتدیان و افراد حرفه ای به زبان ساده شرح داده است.

آیا محمد فاموریان کلاه بردار است

به گفته یکی از دانشجویان فاموریان، او هیچ مطلبی را از قلم نیانداخته و تمامی علوم و فنونی که تاکنون به دست آورده را در اختیار دانشجویان خود قرار داده است. شهرت وی به جایی رسیده است که بسیاری از تریدرهای موفق بازارهای مالی همچنان سرمایه گذاری در معامله ای پر ریسک، با او مشورت می کنند.

افتخارات محمد فاموریان

آیا محمد فاموریان کلاه بردار است

در حال حاظر محمد فاموریان یکی از برترین مدرسین و مشاور بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتالی است که بیش از هزاران دانشجو در سراسر ایران، توانسته اند از پکیج های آموزشی وی نهایت بهره را ببرند. نکته مهمی که فاموریان را از دیگر مدرسین در این حوضه متمایز می کند، مشاوره و راهنمایی های وی در تمامی بازارهای مالی است. اگر در سراسر اینترنت به دنبال یک مدرس خوب در این حوضه گشته باشید، می دانید که بیش از صدها مدرس بازارهای مالی وجود دارد که معمولاً پس از خرید پکیج آموزشی توسط دانشجو ارتباط خود را با وی قطع می کنند. برخلاف این افراد، محمد فاموریان پس از فروش پکیج های آموزشی، همچنان دست دانشجویان خود را ول نمی کند و تمام تلاش خود را می کند تا سوالی را بی پاسخ نگذارد. بهتر است بدانید افرادی که قصد دارند او را بدنام کنند و او را محمد فاموریان کلاهبردار خطاب کنند، قطعاً از استراتژی های ترید وی مطلع نیستند. نکته مهمی که لازم است در این قسمت ذکر شود، برترین افتخار محمد فاموریان یعنی استراتژی های ترید او است. در واقع فاموریان به ارائه دهنده پرسودترین استراتژی ترید در سراسر ایران معروف است.

پکیج های آموزشی فاموریان

در حال حاظر محمد فاموریان 4 دوره را به طور کامل و روان در پکیج های آموزشی آنلاین عرضه می کند که می توانید جهت آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی او، مطالب زیر را مطالعه کنید.

آموزش ارزهای دیجیتال

بدون شک می توان گفت که رایج ترین و معروف ترین دوره ی بازارهای مالی، دوره ی آموزشی ارزهای دیجیتال می باشد. دوره آموزش ارز دیجیتال محمد فاموریان برای افراد مبتدی تا حرفه ای مناسب ترین گزینه است. مطالب این دوره آموزشی از 0 تا 100 به صورت گام به گام و به زبان ساده بیان شده است که در 20 جلسه ویدیو خلاصه شده است. زمان مشاهده این دوره 25 ساعت است و به دلیل کامل بودن، نیازی به خرید هیچ دوره پیش نیاز نیست. برای پرسش سوالات و پشتیبانی می توانید به صورت مستقیم در واتساپ اقدام کنید.

آموزش استراتژی ترید

همانطور که گفته شد کسانی که این مدرس با تجربه را محمد فاموریان کلاهبردار مینامند، هنوز با دوره آموزش استراتژی ترید وی آشنا نشده اند. در حال حاظر حسین فایننس، علی واقفی، کاوه فراهانی و محمد فاموریان در رتبه برترین مدرسین ارزهای دیجیتال ایران شناخته می شوند؛ اما تاکنون هیچ کدام یک از مدرسین مذکور نتوانستند در بخش استراتژی ترید از محمد فاموریان پیشی بگیرند. دوره استراتژی ترید فاموریان دارای 10 استراتژی هدفمند و پرسود در بازارهای ارز دیجیتال و فارکس است که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران گذاشته شده است.

هوش بازار جهانی(فارکس)

یکی دیگر از بازارهای مالی که امروزه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، بازار فارکس یا هوش بازار جهانی است. لازم به ذکر است که بازار فارکس از ریسک بسیار بالایی برخوردار است؛ در نتیجه آموزش و کسب تجربه باید اولویت اصلی شما باشد. دوره بازار فارکس محمد فاموریان تشکیل شده از 20 جلسه ویدیو است که مشاهده آن تنها به 15 ساعت زمان نیاز دارد. این دوره هم مانند دوره های قبلی، به هیچ پکیچ آموزشی برای شروع نیاز ندارد.

هوش بورسی(اوراق بهادار)

امروزه کمتر کسی نام بورس را نشنیده است. قطعاً ممکن است حداقل یکبار نام بورس یا اوراق بهادار را شنیده باشید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا بسیاری از کاربران در این بازار شکست می خوردند و چرا در نهایت نام این مدرس با تجربه را به محمد فاموریان کلاهبردار تغییر می دهند؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است؛ به طور کلی بسیاری از افرادی که وارد بازارهای مالی می شوند به خصوص بورس، اطلاعات کافی درباره بازار ندارند و فکر می کنند تنها با حساب کتاب های بازاری خود می توانند یک شبه پولدار شوند. معمولاً خصوصیت بارزی که در اکثر این افراد مشاهده می شود، صرف نظر از دوره دیدن و یادگیری علوم معامله و سرمایه گذاری است. دوره هوش بورسی فاموریان از مفهوم صحیح بازار بورس شروع می شود و تا جایی که کاربران را آماده به سرمایه گذاری کند پیش می رود. مدت زمان این دوره 15 ساعت است که در 15 فیلم آموزشی خلاصه شده است. برای شروع این دوره هم نیازی به هیچگونه پیش نیازی نیست و دانشجویان می توانند تمامی سوالات خود را به راحتی در واتساپ مطرح کنند.

سخن آخر

به طور کلی تمامی بازارهای مالی مذکور نیازمند بالا بردن قدرت ریسک پذیری هستنند و افرد باید پیش از هر کاری شروع به آموزش دیدن کنند؛ مهارت کسب کنند و از مدرسین بزرگ، تجربه کسب کنند. اگر شما هم یکی از علاقه مندان به این حوضه هستید، پس از آشنایی و یادگیری حوضه درآمدی خود، استراتژی ترید خود را مشخص کنید و در نظر داشته باشید که موفق ترین افراد کسانی هستند که در همان ابتدای کار استراتژی قدرتمندی را آماده کنند.

منبع: محمد فاموریان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: