April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۱۶۹
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
0
بانک آینده، همگام با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، در سال ۱۴۰۱،سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، حمایت از فعالان اقتصادی، را در اولویت‌ کاری خود قرار داده است.
جزییات بانک آینده از زیست‌بوم فن‌آورانه کشور
سیاست‌های اعتباری این بانک با انعقاد قرارداد‌ها و تفاهم‌نامه‌های همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تأمین مالیِ کسب و کار‌های خلاق و فن‌آور از طریق اعطای انواع تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه و گشایش اعتبارات اسنادی با شرایط آسان در مسیر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تدوین شده است.

شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور معرفی‌شده از سوی معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به بانک آینده، پس از اعتبارسنجی و طی مراحل قانونی دیگر می‌توانند تسهیلات درخواستی خود، اعم از سرمایه ثابت و سرمایه در گردش را در اسرع وقت از بانک آینده دریافت کنند.

به استناد گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های ذی‌ربط طی سال ۱۴۰۰، تسهیلات پرداختی بانک آینده به شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف دارویی و تجهیزات پزشکی، تولیدکننده محتوا و نرم‌افزار، صنایع نفت، انرژی و پلیمر و خدمات گمرکی و حمل‌ونقل کالا، بیش از ۸۵ شرکت با مبلغی بالغ بر ۹هزارمیلیاردریال بوده است.

همچنین این بانک طی سه سال گذشته، بیش از ۲۱.۰۰۰میلیاردریال منابع مالی و خدمات اعتباری به ۲۴۰ شرکت دانش‌بنیان ارائه کرده که حامی تولید و تجاری‌سازی محصولات داخلی مبتنی بر ایده‌های خلاق در زیست‌بوم فن‌آورانه کشور شده است.

ایجاد یا تثبیت اشتغال نخبگان و صاحبان ایده، صرفه‌جویی ارزی و توسعه فروش محصولات دانش‌بنیان در صنایع پیشرو، از دیگر دستاورد‌های حمایت مالی این بانک بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: