کد خبر: ۳۷۴۲۰۲
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
0
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ورزش عنوان کرد که نبود دستورالعمل برای تعیین شرح وظایف هریک از دستگاه‌ها علت اصلی حواشی پیش‌آمده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان در مشهد بود.
وزیر ورزش ناهماهنگی بین دستگاه‌ها را عامل حادثه ورزشگاه مشهد دانست
 
احمد راستینه نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری با حضور وزیر ورزش و رئیس این فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نمایندگان درخواست‌کننده بر این اعتقاد بودند که اسب‌های وارداتی به کشور از نژاد ضعیف هستند و پس از وارد شدن به کشور شناسنامه آن‌ها دستکاری می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: نمایندگان معتقد بودند که واردات نژاد ضعیف اسب به کشور باعث می‌شود تا نژاد اسب ایرانی به تدریج ضعیف و ضعیف‌تر شود و این یک آسیب بزرگ برای اسب نژاد ایرانی است.

راستینه خاطرنشان کرد: وجود شرط‌بندی و قمار در مسابقات اسب‌سواری از دیگر محور‌های تحقیق و تفحص بود که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت پس از توضیحات رئیس فدراسیون، سوارکاری بنا بر این شد تا ظرف یک هفته آینده فدراسیون مستندات خود را برای پاسخ به سئوالات نمایندگان و محور‌های استیضاح به کمیسیون ارائه کند و از کمیسیون نیز طبق آئین‌نامه ۲۰ روز فرصت دارد تا نظر خود را درباره انجام یا عدم انجام تحقیق و تفحص به صحن مجلس ارائه کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه امروز اتفاقات پیش آمده در جریان مسابقه فوتبال بین ایران و لبنان در مشهد با حضور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون فوتبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: نمایندگان بر این اعتقاد بودند که مسئولان و دستگاه‌های مقصر در این اتفاق لازم است تا از مردم عذرخواهی کنند.

راستینه افزود: در این جلسه وزیر ورزش در توضیح آن حوادث پیش آمده در جریان مسابقه فوتبال ایران و لبنان در مشهد عنوان کرد که نبود دستورالعمل برای شرح وظایف هر یک از دستگاه‌ها باعث شد تا این اتفاق رخ دهد و نبود هماهنگی بین دستگاه‌ها علت اصلی این حادثه بود.

وی ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر اتفاقات پیش آمده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان اظهار داشت: در طول یکی دو ماه گذشته موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف و از جمله در ورزش صورت گرفته ما باید گزارش جمعی از این پیشرفت‌ها به مردم ارائه کنیم و همه این اتفاقات مثبت و در کنار آن حواشی هم باید در کنار هم دیده شوند نه اینکه تمام پیشرفت‌های صورت گرفته نادیده گرفته شود و یک حاشیه به متن تبدیل شده و تا این حد برجسته شود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: