کد خبر: ۳۷۴۲۶۳
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
0
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران گفت: ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ایام ماه مبارک رمضان هیچ‌گونه تغییری نداشته است.
ساعات فعالیت مراکز معاینه فنی پایتخت در ماه رمضان
حسین مقدم درباره نحوه ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران گفت: ساعت کاری مراکز در ایام ماه مبارک رمضان هیچ‌گونه تغییری نداشته و معمولاً مراکز معاینه فنی شهر تهران تا ساعت ۱۷ فعال هستند. با توجه به متفاوت بودن ساعت کاری مراکز، شهروندان می‌توانند از طریق سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران inspection.tehran.ir از آخرین وضعیت کاری و آدرس مراکز معاینه فنی مطلع شوند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران ضمن اشاره به افزایش مراجعات شهروندان از ابتدای امسال گفت: شهروندان تقریباً از ۷۵ درصد ظرفیت پذیرش اینترنتی و مراجعه با وقت قبلی استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مراکز واقع در جنوب شهر تهران خلوت‌تر است، افزود: جهت مدیریت زمان از شهروندان درخواست می‌شود از طریق سامانه مدت انتظار که در سایت ستاد معاینه فنی در دسترس است، خلوت‌ترین مراکز را برای انجام معاینه فنی خودروی خود انتخاب کنند. ظرفیت خالی نوبت دهی اینترنتی مربوط به همین مراکز جنوبی است که شهروندان به سادگی می‌توانند با استفاده از نوبت دهی و تعیین وقت قبلی به این مراکز مراجعه کنند.

به گفته مقدم؛ مسیر ورودی به مرکز معاینه فنی برای خودرو‌های دارای نوبت اینترنتی متفاوت بوده و این خودرو‌ها نیاز به ایستادن در صف خودرو‌های مربوط به پذیرش معمولی را ندارند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران در ادامه به منظور مدیریت زمان و کاهش معطلی متقاضیان، از شهروندان درخواست کرد که پیش از مراجعه نسبت به کنترل قسمت‌هایی از خودرو که به صورت چشمی توسط راننده قابل بررسی است نظیر سلامت چراغ‌های اخطار، کمربند ایمنی، برف پاک کن و شیشه شور اقدام کنند.

وی در پایان درباره خودرو‌های مشمول معاینه فنی در سال ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: بر اساس قانون هوای پاک دوره معافیت انجام معاینه فنی از زمان تولید برای وسایل نقلیه شخصی و دولتی چهار سال و برای وسایل نقلیه عمومی یک سال تعیین شده است؛ برای مثال در فروردین ۱۴۰۱ خودرو‌های تولید فروردین ۱۳۹۷ و ماقبل مشمول معاینه فنی می‌شوند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: