کد خبر: ۳۷۴۳۶۵
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
0
هنر انقلاب اسلامی، هنری است متأثر از فضای حاکم بر زمان انقلاب که هنرمند، عکس العمل خود را با یک اثر نشان داده است.
روز هنر انقلاب اسلامی گرامی باد...
روز هنر انقلاب اسلامی گرامی باد...


هنر انقلاب اسلامی، هنری است متأثر از فضای حاکم بر زمان انقلاب که هنرمند، عکس العمل خود را با یک اثر نشان داده است. هنری که بر پایه تفکر دینی شکل گرفته و نگاه الهی، انقلابی در آن پنهان است و باعث رشد، سلامت و ماندگاری اندیشه‌ها خواهد بود. به همین خاطر با پیدایش هنر انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، هنر به شکل وزینی در جامعه جهانی ارائه شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید آوینی پا به عرصه هنر و ادبیات کشور گذاشته و آثار بدیع و خلاقانه‌ای را در حوزه هنر خلق کرده و سبک جدیدی از هنر را ارائه کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

 این هفته نیز، به برکت شهادت شهید اهل قلم، سید مرتضی آوینی در تقویم ایران به نام هفته هنر انقلاب اسلامی ثبت شده و فرصت مغتنمی برای تبیین شخصیت و دیدگاه هنرشناختی شهید آوینی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: