کد خبر: ۳۷۴۴۲۵
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
0
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعدادی مار توسط آتش‌نشانان از اماکن مختلف و پارک‌ها زنده‌گیری شده است.

حمله مارها به این کلان شهر ایرانفرهاد کاوه آهنگران گفت: هرسال از اواسط فروردین تا پایان تابستان، حوادث زیادی در خصوص رؤیت مار از سوی شهروندان به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش می‌شود.


به گفته او مأموران آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل رؤیت مار می‌روند و در صورت وجود مار، آن‌ها را زنده‌گیری می‌کنند، مارهای گرفته شده توسط آتش‌نشانان یا به اداره محیط‌زیست تحویل می‌شوند و یا در محل دور از شهر و در طبیعت رهاسازی می‌شوند و هرگز آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از شهروندان خواست در صورت رؤیت مار نزدیک آن‌ها نشوند و بلافاصله با شماره تلفن ۱۲۵ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: