کد خبر: ۳۷۴۴۵۲
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
وزارت نفت عراق از سفر نخستین هیئت نمایندگی اقلیم کردستان برای بررسی پرونده نفت پس از حکم دادگاه فدرال خبر داد.
عراق و کوردستان بر سر نفت تعامل می‌کنند؟
وزارت نفت عراق اعلام کرد که نخستین هیئت نمایندگی از دولت اقلیم کردستان را برای بررسی پرونده نفت پس از تصمیم دادگاه فدرال پذیرش خواهد کرد.

در بیانیه وزارت نفت عراق آمده است: «نخستین نشست بین وزارت نفت دولت مرکزی و هیئت بلند پایه اقلیم کردستان امروز دوشنبه به منظور بررسی اقدامات اجرایی پس از تصمیم دادگاه فدرال در بغداد برگزار می‌شود».

در ادامه این بیانیه آمده است: «این نشست به منظور بررسی توافق درباره ساز و کار‌های جدید و استاندارد برای مدیریت پرونده صنعت نفت در اقلیم برگزار می‌شود تا با تحقق برترین منافع و درآمد‌های مالی به تقویت اقتصاد ملی و تکامل صنعت ملی نفت کمک کند».

همچنین تاکید شده است: «هیئت دولت اقلیم که وارد بغداد شده است، متشکل از تعدادی از مقام‌های دولت و وزارت ثروت‌های طبیعی همراه با سه وزیر دیگر دولت اقلیم است».

وزارت نفت عراق کمیته‌های تخصصی را در این زمینه برای تهیه نقشه راهی جهت بررسی همه پرونده‌های مرتبط با صنعت نفت در اقلیم تشکیل داده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: