April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۵۴۲
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۱
0
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در بازدید از مرکز نگهداری معتادین اخوان در ملارد گفت: طی ۴ ماه گذشته، ۴ هزار و ۳۰۰ نفر ظرفیت جدید برای نگهداری معتادین متجاهر ایجاد و ۹ هزار و ۲۰۰ نفر معتاد جمع‌آوری و پذیرش شد.

جمع آوری بیش از ۹ هزار معتاد متجاهر طی ۴ ماه در تهران

 

 

 

سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران شامگاه سه‌شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معتادین اخوان ملارد اظهار کرد: در چهار ماه پایانی سال گذشته قرارگاه خدمات اجتماعی در تهران و شهرستان‌های تابعه راه‌اندازی و فرمانداران متولی اجرای کار شدند تا هر شهرستانی بتواند به طور مستقیم خدمات ارائه کند.

وی گفت: تلاش ما در مجموعه استان بر این است تا فرد معتاد ضمن رهایی از این بیماری خانمان سوز، در مراکز بازپروری، حرفه‌ای کسب کرده و به خانواده و اجتماع برگردد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران افزود: پس از تشکیل قرارگاه خدمات اجتماعی بر اساس برآورد اولیه ۱۴ هزار ظرفیت برای نگهداری معتادین متجاهر وجود داشت و نزدیک به ۱۱ هزار نفر نیز کمبود ظرفیت داشتیم.

وی در ادامه با اشار به اینکه به همت اعضای قرارگاه خدمات اجتماعی در استان تهران در ۴ ماه گذشته ۴ هزار و۳۰۰ نفر ظرفیت جدید برای نگهداری معتادین متجاهر ایجاد شده است، گفت: مرکز اخوان ملارد نمونه‌ای از این ظرفیت‌ها است که به همت فرماندار و اعضای شورای تامین، در یک بازه زمانی کوتاه ۴۰۰ نفر به ظرفیت این مرکز افزوده شده است.

 جوهری بیان کرد: ۹ هزار و ۲۰۰ نفر معتاد متجاهر طی ۴ ماه گذشته در استان تهران جمع آوری و پذیرش شده است و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد جمع آوری و ۵۴ درصدی پذیرش معتادین افزایش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: مکان و فضای مناسب برای نگهداری افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۵ سال معتاد متجاهر فراهم نبود که به همت شهرداری تهران و بهزیستی در حال آماده سازی است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: