April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۵۵۴
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
0
رسانه‌ها گزارش دادند در حالی که رئیس جمهور اوکراین قصد داشت به کی‌یف سفر کند اما مقام‌های اوکراینی از سفر وی استقبال نکرده‌اند.
عدم استقبال اوکراینی‌ها با سفر اشتان‌مایر به اوکراین
«فرانک والتر اشتان‌مایر» رئیس جمهور آلمان روز سه شنبه تایید کرد که از وی برای سفر به کی‌یف، پایتخت اوکراین استقبال نشده است.

وی گفت در حالی که قصد داشت به همراه چهار مقام ارشد اتحادیه اروپا به کی‌یف سفر کند تا همبستگی خود با اوکراین را ابراز کند، از سفر وی استقبال نشده است.

مقام‌های اوکراینی مدعی هستند که اشتان‌مایر روابط نزدیکی با روسیه داشته و بر اساس گزارش رسانه‌های آلمانی، نام وی در کی‌یف با تلاش برای اجرای توافقنامه مینسک در دونبال با نام «فرمول اشتان‌مایر» شناخته می‌شود.

اشتان‌مایر قصد داشت روز چهارشنبه گذشته به همراه همتایان خود از لهستان، استونی، لتونی و لیتوانی به کی‌یف سفر کند تا «پیام قدرتمند همبستگی مشترک اروپایی‌ها با اوکراین» ارسال شود، اما گویا این سفر با استقبال اوکراینی‌ها همراه نشد.

روزنامه بیلد آلمان نوشت که اوکراینی‌ها، اشتان‌مایر را متهم می‌کنند که روابط نزدیکی با روسیه داشته و رئیس جمهور کنونی را با خط لوله گاز نورد استریم ۲ مرتبط می‌دانند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: