April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۵۵۷
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
0
امارات و بحرین به عنوان اولین کشورهای عربی، انتخاب «شهباز شریف» به نخست‌وزیری پاکستان را به وی تبریک گفتند.
اولین تبریک‌های مقامات عرب به «شهباز شریف»
روز سه‌شنبه مقامات امارات عربی متحده و شاه اردن انتخاب شدن «شهباز شریف» به عنوان نخست‌وزیر پاکستان را به وی تبریک گفتند.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی» و به نقل از خبرگزاری رسمی دولت امارات، «خلیفه بن زاید آل نهیان» حاکم ابوظبی و رئیس دولت، «محمد بن راشد» حاکم دبی و نائب‌رئیس دولت و «محمد بن زاید»، ولی عهد ابوظبی در پیام‌های رسمی جداگانه به شریف، انتخاب وی به عنوان نخست‌وزیر جدید پاکستان را تبریک گفتند.

«حمد بن عیسى آل خلیفه» شاه بحرین نیز طی پیامی رسمی و ضمن آرزوی موفقیت برای شریف در انجام وظایف محوّله، انتخاب‌شدن وی به نخست‌وزیری پاکستان را تبریک گفت.

امارات عربی متحده و بحرین، اولین دولت‌های عربی از منطقه خلیج‌فارس هستند که نخست‌وزیری شریف در پاکستان را به وی تبریک گفتند.

پارلمان پاکستان روز دوشنبه «عمران خان» را عزل و شهباز شریف، رهبر سابق مخالفان دولت پاکستان را به عنوان نخست‌وزیر جدید این کشور انتخاب کرد؛ عزل عمران خان با فشار‌های آمریکایی صورت گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: