April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۶۲۲
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
0
با توجه به رشد روز افزون استفاده از ارز های دیجیتال و افزایش شناخت کاربران ایرانی میتوان یکی از راه های کسب درآمد در این حوزه دانست. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به شما این امکان را میدهد که به راحتی با مشتریان خود در تعامل باشید و پاسخ سوالات آنان را به صورت آنلاین بدهید. که این ویژگی باعث جلب اعتماد بیشتری از سوی کاربران میشود.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

بسیاری از افراد و صرافی های سنتی به دنبال کسب درآمد از طریق انجام معاملات ارزی هستند. حال با توجه به محبوبیت رمز ارز ها ، خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال بسیار افزایش پیدا کرده است. برای ورود به دنیای رمز ارزها نیاز به بستر و پلتفرم هایی است که بتوان در آن معاملات را به صورت امن انجام داد. صرافی های هوشمند آنلاین که امروزه پیاده سازی میشوند بر اساس برآورده کردن این نیاز هستند. طراحی سایت ارز دیجیتال با هدف ایجاد یک بستر امن برای جلوگیری از تقلب ها و کلاهبرداری ها ایجاد شده است. و باعث شده است که واسطه ها از بین رفته و خریداران و فروشندگان بتوانند به راحتی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم خرید و فروش انواع رمز ارزها را انجام دهند.

با توجه به رشد روز افزون استفاده از ارز های دیجیتال و افزایش شناخت کاربران ایرانی میتوان یکی از راه های کسب درآمد در این حوزه دانست. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به شما این امکان را میدهد که به راحتی با مشتریان خود در تعامل باشید و پاسخ سوالات آنان را به صورت آنلاین بدهید. که این ویژگی باعث جلب اعتماد بیشتری از سوی کاربران میشود.

بسترهای خرید رمز ارز ها با استفاده از ریال برای ایرانیان امکان پذیر شده است. بنابراین علاقه مندان با وجود این قابلیت به سمت سایت های صرافی ارز دیجیتال گرایش پیدا کرده اند. بازار تبادلات رمز ارزها بسیار رشد پیدا کرده و شما نیز در کنار سایرین میتوانید با راه اندازای سایت خرید و فروش ارز دیجیتال به بازار پرسود در این عرصه پیوسته و سود زیادی کسب نمایید.

ارز دیجیتال چیست ؟

همانطور که میدانید رمز ارزها یا به اصطلاح cryptocurrency ها نوعی پول هستند که امروزه جایگزین پول و ارزهای رایج شده اند. این نوع رمز ارز ها به صورت غیر متمرکز بر بستر شبکه بلاکچین هستند که از رمزنگاری (کریپتوگرافی) برای تراکنش های مالی آن ها استفاده میشود. که تابع هیچ یک از قدرت های دولتی نیستند و صرفا بر اساس قرارداد هوشمندی که تنظیم شده است صورت میگیرد.

بلاک چین های عمومی قابلیت مشاهده تمامی تراکنش ها را به افراد داخل شبکه و خارج از شبکه فراهم میکند. این شبکه ها بر اساس پروتکل های بسیار قوی رمز گذاری شده اند. که در برابر هر گونه تقلب و جعل محافظت شده هستند زیرا رمزگشایی این تراکنش ها بسیار دشوار و غیر ممکن است.

رمز ارز ها دارای انواع مختلف هستند که هر کدام کاربرد و ویژگی های مختص به خود را دارند. آن ها بسیار سریع و مقرون به صرفه هستند و محدودیت جغرافیایی ندارند. در واقع شما میتوانید به یک شبکه معاملات ارز دیجیتال متصل شده و با افراد دیگر در دنیا مبادله ارزی داشته باشید که این شیوه به صورت غیر متمرکز است.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی آنلاین

صرافی آنلاین نسبت به صرافی هایی که به صورت سنتی فعالیت دارند در ارجحیت هستند. صرافی های زیادی در کشور در حال فعالیت هستند که دارای وب سایت نیستند. بنابراین شما که تصمیم گرفته اند که کسب و کار خود را به بستر اینترنت انتقال دهید بدانید که بسیار جلو هستید. مزیت های طراحی سایت صرافی آنلاین بسیار زیاد است. کمترین حالت آن این است که طیف کاربران و مخاطبان شما بیش از پیش میشود. افراد زیادی هستند که اکسچنج های خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. بنابراین شما میتوانید این طیف از افراد را به سمت صرافی خود جذب کنید.

با طراحی سایت صرافی آنلاین شما یک فضایی ایجاد میکنید که به نفع کسب و کار شما خواهد بود. به راحتی میتوانید خدماتی که ارائه میدهید را لیست کرده و نیازی نباشد که به صورت مستقیم با مشتریان خود در ارتباط باشید. در این صورت در وقت و زمان خود صرفه جویی کرده اید و از رفت و آمد های غیر ضروری و پاسخ دهی به سوالات حضوری جلوگیری میکنید.

لازم به ذکر است که با طراحی سایت اکسچنج ارز دیجیتال سرمایه کمتری نسبت به صرافی فیزیکی نیاز خواهید داشت. از آنجایی که تبادلات ارزی در کشور ما دارای محدودیت است. شما میتوانید این محدودیت را از پیش روی مردم بردارید و امکان خرید و فروش آنلاین را برای افراد به صورت ساده فراهم کنید. با توجه به محبوبیت این نوع خرید وفروش ها در سال های اخیر درآمد زیادی از این معاملات کسب خواهید کرد.

طراحی سایت ارز دیجیتال با وب سازان مرصاد

بهترین طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال باید بر اساس رعایت اصول امنیتی ، بهینه سازی سرعت ، سئو و تجربه کاربری باشد. در صرافی شما روزانه هزاران تراکنش ممکن است انجام شود. بنابراین باید سایت شما سرعت کافی را داشته باشد که کاربران بتوانند این خریدهای لحظه ای خود را انجام دهند. امنیت هم همانطور که میدانید در سایت های ارز دیجیتال بسیار مهم است. باید همواره دیوارهای امنیتی و شیوه های احراز هویتی چند مرحله ای وجود داشته باشد که مشکلی برای اطلاعات کاربران ایجاد نشود.

همچنین مورد مهمی که باید به آن اشاره شود در مورد رابط کاربری و تجربه کاربری است. باید همواره امکانات سایت به راحتی در دسترس کاربران باشد. تا آن ها بتوانند به راحتی معاملات خود را انجام دهند. بسیاری از صرافی های معروف بر این اساس قدرت گرفته اند که اصل تجربه کاربری را رعایت کرده اند. در واقع در طراحی سایت ارز دیجیتال بهبود تجربه کاربری بسیار مهم است. زیرا جزو سایت هایی است که کاربران ممکن است در روز چندین بار وارد سایت شوند. بنابراین باید به راحتی این کار را انجام داد و تراکنش هایی که نیاز دارند را به آسانی و در سریع تر زمان ممکن انجام دهند.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز

یک صرافی غیر متمرکز بستری را فراهم میکند که تبادلات ارزی بدون هیچ گونه واسطه ای صورت بگیرد. در صرافی های غیر متمرکز (decentralized exchange) به دلیل حذف واسطه ها کاربران معاملات را از طریق کیف پول خود انجام میدهند. کنترل دارایی و تمام تراکنش ها بر عهده هر کاربر است و نرخ کارمزد بسیار کمی دارند. طراحی سایت صرافی بایننس بر اساس این سیستم مبادله غیر متمرکز است که بر اساس سیستم های دارایی باز در دسترس و قراردادهای هوشمند صورت میگیرد که نیاز به مراجع واسط را از بین میبرد.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال p2p

لازم به ذکر است طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال p2p بر اساس ایجاد یک پلتفرم غیر متمرکز است که در آن دو فرد میتوانند به صورت مستقیم با دیگر معامله داشته باشند. و در این صورت حضور شخص ثالث نیاز نخواهد بود. در این نوع مبادله افراد ثبت نام کرده و سپس قیمت های مشخصی برای ارز های دیجیتال خود ثبت میکنند. پلتفرم p2p داده های دو طرف را دارد که در این پلتفرم به جای استفاده از مرکز سفارش برای پیدا کردن سفارش های خرید و فروش و کنترل دارایی، به کاربران این اجازه را میدهند که بدون واسطه به صورت مستقیم معامله خود را انجام دهند.

طراحی سایت صرافی متمرکز

در صرافی متمرکز (centralized exchange) کاربران باید زیر نظر مدیریت و نظارت معاملاتی ، خرید و فروش ارز های دیجیتال را انجام دهند. در این نوع صرافی معاملات ارز قابل مشاهده نیست و باید کاربران به طور کامل احراز هویت شوند. بر خلاف صرافی های غیر متمرکز در این نوع صرافی دارایی های ارزی شما کنترل میشود و میزان کارمزد تراکنش های آنان بسیار بالا تر است. سیستم های متمرکز برای فعالیت به مجوز نیاز دارند و باید مطابق با قوانین مرجع نظارتی خود عمل کنند.

طراحی صرافی مستقیم

به این نوع سایت ها، سایت های اکسچنج یا صرافی مستقیم آنلاین گفته میشود که قیمت های خرید و فروش را مدیر صرافی مشخص میکند. و مبادلات به صورت مستقیم با خود صرافی صورت میگیرد و مدیران درصدی را به عنوان سود خود به قیمت ارز ها و رمزارز ها اضافه میکنند. برای خرید از این نوع صرافی ها نیاز به کیف پول دارید که میتوانید از سایت هایی مانند بایننس استفاده نمایید.

امتیازات سایت صرافی ارز دیجیتال

  • سایت آنلاین صرافی دارای مزیت های بسیار زیادی هستند. بسیاری از صرافی ها به صورت سنتی فعالیت دارند و از ویژگی ها و قابلیت های یک سایت صرافی بی خبر هستند. شما به راحتی میتوانید با راه اندازی سایت ارز دیجیتال تبلیغ گسترده ای داشته و باعث شناخت کسب و کار خود در حوزه گسترده تری شوید.
  • در کشور ایران امکان تبادلات ارزی محدود است اما شما میتوانید این امکان را برای کاربران خود فراهم کنید که به جای مراجعه حضوری به صورت آنلاین از خدمات ارز دیجیتال شما استفاده کنند. و در این صورت از رقیبان خود جلو خواهید افتاد.
  • افراد میتوانند فعالیت ها و اطلاعات مورد نیاز خود را بدون تردد های غیر ضروری انجام دهند.
  • با توجه به دسترسی راحت تر کاربران به تلفن های همراه باعث میشود که بتوانند با استفاده از اپلیکیشن صرافی در هرجا که نیاز دارند در چند ثانیه متصل شده و فعالیت ارزی خود را انجام دهند.

 

سخن آخر وب سازان مرصاد :

اگر قصد راه اندازی صرافی ارز دیجیتال را دارید میتوانید به شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد (دئووب) مراجعه نمایید. تیم حرفه ای و متخصص مرصاد وب همواره در حوزه بلاکچین و رمز ارزها در تلاش است که بتواند در زمان کوتاه موارد نیاز شما در حوزه صرافی آنلاین فراهم کند. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت صرافی میتوانید به سایت (dewoweb.com) مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: