کد خبر: ۳۷۴۷۱۱
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
مدیرعامل بیمه نوین: با توجه به زیرساخت‌های فرآیندی و اجرایی ایجاد شده انتظار می‌رود تمامی ارکان بیمه نوین رشد و جهش قابل توجهی در عملکرد خود ایجاد کنند.
عملکرد شرکت بیمه نوین در سال ۱۴۰۰
شرکت بیمه نوین به عنوان هجدهمین شرکت بیمه در کشور جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۳۸۴/۱۰/۲۰ تحت شماره ۲۶۳۴۶۱ در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسیده و پس از اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران (به شماره ۳۰۸۸۱ مورخ ۱۳۸۴/۱۲/۱۴) فعالیت خود را آغاز نموده است.

مؤسسان شرکت شامل سه گروه:
- بانکی و مالی (بانک اقتصاد نوین و شرکت‌های وابسته)
- صنعتی (شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت‌های وابسته)
- ساختمانی (شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و شرکت‌های وابسته، شرکت پیمانکاری بین‌المللی استراتوس و شرکت‌های وابسته) هستند.

سرمایه شرکت مبلغ ۲۶۲۴ میلیارد ریال است. بیش از ۸۰% سهام متعلق به سهامداران حقوقی و حدود ۲۰% سهام متعلق به سهامداران حقیقی است.

موضوع شرکت عبارتست از:
الف) انجام عملیات بیمه‌ای در تمامی رشته‌های بیمه‌ای اعم از اشخاص، اموال، مسئولیت.
ب) سرمایه‌گذاری از محل سرمایه، اندوخته‌ها و ذخائر.
ج) انجام بیمه‌های اتکائی واگذاری (تحصیل پوشش اتکائی) حسب نیاز.
تمامی عملیات شرکت اعم از بخش بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری در چارچوب قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه‌گری، قانون تأسیس مؤسسات بیمه غیردولتی، قانون تجارت، مصوبات شورای عالی بیمه و اساسنامه شرکت خواهد بود.

بخشی از سیاست‌های اجرایی شرکت در ارائه خدمات:
- بازدید اولیه دقیق و تخصصی به منظور تفکیک ریسک و ارائه نرخ مناسب؛ بازدید‌های ایمنی متناوب در طول دوره پوشش به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های بیمه‌گذاران؛ پوشش ارزش واقعی مورد بیمه؛ ارائه پوشش مناسب برای خطرات مورد درخواست بیمه‌گذار با کمترین نرخ و مناسب‌ترین شرایط؛ ارائه بیمه‌نامه با شرایط و مقررات تخصصی و حرفه‌ای به منظور حفظ منافع بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان؛ مشاوره رایگان به بیمه‌گذاران؛ راهنمایی خسارت دید‌گان در هنگام بروز خسارت؛ انجام کارشناسی، برآورد و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؛ استفاده از مجرب‌ترین کارشناسان در بخش صدور و پرداخت خسارت؛ استفاده از کادر مجرب و خوشنام صنعت بیمه به منظور ارائه خدمات به مشتریان گرامی.
 
مأموریت شرکت بیمه نوین، که در واقع فلسفه وجودی شرکت را تشکیل می‌دهد، ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع و با کیفیت، به منظور ایجاد امنیت مالی و آرامش، برای آحاد جامعه است.

چشم انداز شرکت بیمه نوین، که نمایانگر آینده مطلوب و آرمانی شرکت می‌باشد، سرآمد شرکت‌های بیمه در تعالی سازمانی و یکی از پنج شرکت برتر غیر دولتی صنعت بیمه از نظر تولید حق بیمه و سودآوری است.

ارزش‌های محوری شرکت بیمه نوین معیار‌های اصلی در تصمیم گیری‌های شرکت هستند و تمامی ارکان شرکت خود را ملزم به رعایت آن‌ها می‌دانند.

انتشار انوار ارزش‌های سازمانی ما روشنگر مسیر تحقق خواسته‌ها و راهنمای تصمیمات ما خواهد بود.

امانتداری، نگرش و اخلاق حرفه ای، توسعه و نگهداری سرمایه انسانی، شایسته سالاری، افزایش بهره وری و بهبود مستمر، رعایت حقوق و انتظارات مشتریان، احترام به قوانین و مقررات، نشاط و انگیزه، وحدت و مشارکت، احقاق حقوق ذینفعان و رقابت سالم

بر همین اساس حسین کریمخان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در خصوص عملکرد این شرکت در سال گذشته گفت: سال ۱۴۰۰ با تلاش و تمرکز توانستیم برای اولین بار پرتفوی ۲۰۰۰ میلیارد تومانی را محقق سازیم و امروز این دستاورد، تبدیل به تجربه و آزمونی برای هدف‌گذاری جدید و بزرگ تری برای همه ما در بیمه نوین است.

وی همچنین گفت: طی سال‌های گذشته زیرساخت‌های فرایندی، اجرایی و دستورالعملی برای توسعه پایدار در شرکت ایجاد شده‌اند و بنابراین با توجه به بهبود در شاخص‌ها و استقرار سیستم‌ها، انتظار می‌رود تمامی ارکان شرکت در سال ۱۴۰۱ رشد قابل توجهی را در عملکرد خود ایجاد کرده و یک جهش کمی و کیفی را در پایان سال در بیمه نوین شاهد باشیم.

مدیرعامل بیمه نوین همچنین با تأکید بر لزوم ایجاد برنامه‌ریزی هدفمند در عملکرد کلیه واحد‌های ستادی و شعب، گفت: تحقق بودجه پیش بینی شده برای شعب باید گام به گام و با در نظر داشتن مدیریت ریسک، به‌کارگیری روش‌های جدید بازاریابی و توجه به رشته بیمه‌های پربازده فروش اتفاق افتد. بر همین اساس نیز انتظار رشد ۵۰ درصدی پرتفوی را داریم.

به گفته مدیرعامل بیمه نوین، ایجاد بستر‌های لازم و در نتیجه آن تحقق جانشین پروری، اجرای برنامه آموزش مدون و فراگیر برای تمامی سطوح شرکت و افزایش و ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش از جمله اهداف پیش بینی شده برای سال جاری است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: