کد خبر: ۳۷۴۷۳۵
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
0

 

تمامی افرادی که در بازار ارز دیجیتال مشغول به خرید و فروش یا ترید هستند، یا افرادی که آشنایی کلی یا کمی با این بازار دارند، می‌دانند که یکی از راه‌های رسیدن به سود بیشتر در این بازار تحلیل و دسترسی به سیگنال های ارز دیجیتال یا رمز ارزها است. اصطلاحاتی مانند سیگنال فروش یا سیگنال خرید ارز دیجیتال که ممکن است در میان تریدرها و تاجران ارز دیجیتال بسیار شنیده باشید، اشاره به اهمیت سیگنال ارز دیجیتال در بازار امروز دارد.

حال سوال اینجاست که بهترین سیگنال برای خرید ارز دیجیتال را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

 چگونه می‌توان به این سیگنال های ارز دیجیتال اعتماد کرد و براساس آن‌ها عمل کرد؟

 و در حالت کلی سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

 

از کجا و چگونه سیگنال ارز دیجیتال رایگان بگیریم؟

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال یکی از راه‌های رسیدن به سوددهی در بازار ارز دیجیتال یا رمز ارز است. هر تریدر باید قدرت تحلیل این سیگنال ها را داشته باشد تا بتواند بهترین استفاده را از آن ها ببرد. یکی از راه‌های تحلیل سیگنال ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال است.

با استفاده از این روش تریدرهای فعال می‌توانند بهتر و زودتر از بازار ارز دیجیتال مطلع شوند و همچنین روندهای بازار را به درستی شناسایی کنند. تریدرهای حرفه‌ای با بررسی نمودار‌ها، وقایع و اطلاعات بازار پیش بینی خود را تحت عنوان سیگنال به متقاضیان ارائه می‌کنند. حال تمامی تاجران یا تریدرهای بازار ارز دیجیتال می‌توانند با بررسی این سیگنال ها و اعمال نظر خود تصمیم مهمی را برای خود بگیرند.

آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که از سیگنال یا بخشی از آن استفاده کنند چراکه طبق تحلیل های خودشان سیگنال درست و منطقی به نظر می رسد. یا اگر پس از بررسی خود متوجه شوند که بخشی یا کل سیگنال به نظر درست نمی‌رسد، تصمیم می‌گیرند که از آن استفاده نکنند.

 

اشتراک اپلیکیشن سیگنال ارز دیجیتال رایگان

اما نکته‌ی مهمی که وجود دارد، بحث پرداخت هزینه برای خرید سیگنال است. معمولا کانال‌های تلگرام یا اینستاگرام سیگنال ارز دیجیتال خارجی و معتبر، این سیگنال‌ها را رایگان در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. هزینه‌ای که این کانال‌ها برای دراختیار گذاشتن سیگنال ارز دیجیتال از کاربران دریافت می‌کنند از مبالغی مثل 10 تتر در میان کانال‌های ایرانی به صورت ماهانه آغاز می‌شود و تا 1 اتریوم نیز در بعضی موارد می‌رسد.
این عدد برای کانال‌ها و سایت‌های سیگنال ارز دیجیتال خارجی نیز کمتر نیست و در بعضی موارد بیشتر نیز هست. حق عضویت برای استفاده از سیگنال کانال‌های ارز دیجیتال بین المللی از ماهی 100 دلار تا 270 پوند و گاهی نیز 2اتریوم و... متفاوت است.
وبسایت و کانال خرید و فروش ارز دیجیتال بیپتوری با ایجاد قابلیتی جدید برای خرید و فروش سیگنال ارز دیجیتال این روند را برای تریدرها آسان کرده است. به این صورت که تریدرها می‌توانند به صورت کاملا رایگان در اپلیکیشن یا کانال تلگرام و اینستاگرام بیپتوری به بهترین سیگنال‌‌های ارز دیجیتال کانال‌های بین المللی دسترسی داشته باشند.

برای ثبت نام در اپلیکیشن بیپتوری و استفاده از سیگنال‌های رایگان VIP کلیک کنید.

 از جمله مزایای این کار این است که:

  • برای بررسی و تصمیم‌گیری درباره سیگنال‌ها نیاز به پرداخت پول نیست و به صورت کاملا رایگان می‌توانید سیگنال‌ها را دریافت کنید.
  • تمامی سیگنال‌ها معتبر و قابل اعتماد هستند و از کانال‌های بین المللی مثل Fat Pig یا Cryptozone و کانال‌های معتبر دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرند.
  • می‌توانید از این سیگنال‌های ارز دیجیتال برای مبادله‌های فیوچرز رایگان هم استفاده کنید.

بیپتوری علاوه بر اینکه تمامی این امکانات را در اختیار شما می‌گذارد، خدمت دیگری برای فروش سیگنال ارز دیجیتال دارد. به این صورت که هر فرد حرفه‌ای یا تریدر حرفه‌ای بازار می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن بیپتوری سیگنال‌های خود را به فروش برساند و به ازای آن ارز محلی اپلیکیشن یعنی توکن بیپ دریافت کند و پس از انباشت تعدادی از آن، آن را به پول تبدیل کند یا در خرید و فروش امن ارز دیجیتال از آن استفاده نماید.

سخن نهایی

سیگنال ارز دیجیتال و بررسی سیگنال‌های رایگان ارز دیجیتال ارائه شده در کانال‌های مختلف تلگرام و اینستاگرام نقش مهمی در تجارت ارز دیجیتال دارد. بنابراین هر تریدری نیاز به بررسی سیگنال‌های معتبر دارد تا بتواند درصد موفقیت خود را در این بازار بیشتر کند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: