کد خبر: ۳۷۴۷۸۵
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
0
در راستای تکمیل سبد محصولات و خدمات، امکان ثبت، تایید و استعلام چک های صیادی از طریق دستگاه های کیوسک و خودپردازهای بانک سینا فراهم شد.
امکان استعلام چک های صیادی بر روی دستگاه های کیوسک و خودپرداز بانک سینا
به گزارش روابط عمومی بانک سینا؛ در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و سهولت دسترسی به خدمات سامانه صیاد، مشتریان می‌توانند برای انجام امور ثبت، تایید/عدم تایید و انتقال چک‌های صیادی، از طریق دستگاه‌های خود پرداز و کیوسک این بانک استفاده کنند. بر این اساس مشتریان پس از وارد نمودن کارت بانکی و رمز اول خود با استفاده از گزینه چک صیادی به خدمات مذکور دسترسی خواهند داشت. طبق قانون جدید چک، تمامی چک‌ها برای نقل و انتقال باید در سامانه صیاد ثبت شوند تا اعتبار یافته و قابلیت نقد شوندگی داشته باشند.
گفتنی است تمامی مشتریان با استفاده از همراه بانک و اینترنت بانک سینا نیز می‌توانند مراحل مربوط به فرآیند ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک را انجام دهند.
با این سامانه‌ها امکان انجام خدمات متنوع بانکی دیگر شامل انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبوض، مشاهده حساب، مدیریت کارت و نظیر آن امکان پذیر است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: