April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۷۸۶
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
0
بانک سامان در تداوم اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود و در راستای نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان آینده‌سازان ایران با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک سامان و کانون پرورش فکری
به نقل از سامان رسانه، نشست امضای تفاهم‌نامه میان بانک سامان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان و مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تعدادی از اعضای شورای معاونان و مدیران کانون برگزار شد.
در ابتدای این نشست مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی سخنانی عنوان کرد: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اتفاق مبارکی در کانون رقم می‌خورد که نشان از رخداد‌های خوب پیش رو دارد. قطعاً کانون به‌تن‌هایی و بدون همراهی و مساعدت بخش‌های مختلف جامعه، نمی‌تواند وظایف اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهد و ما نیاز داریم بخش‌های مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این راستا کانون را همراهی کنند.
او ادامه داد: بانک سامان یکی از شاخص‌ترین بانک‌های خصوصی کشور است که با کانون پرورش به‌عنوان نهادی که فعالیت‌هایش معطوف به حوزه کودکان و نوجوانان است، همراه شده و امیدواریم که این همراهی باعث آشنایی کودکان و نوجوانان با مقوله‌‎های مالی، سرمایه‌گذاری و چگونگی استفاده از سرمایه شود.
علی‌اکبرزاده با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بانک سامان گفت: کانون با تولیدات خود درزمینهٔ فیلم، کتاب و اسباب‌بازی، زمینه آگاهی‌رسانی به کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند. امروزه کتاب‌ها و فیلم‌های کانون در عرصه جهانی خواهان زیادی دارد. در ادامه این روند، کارگروه مشترکی میان کانون و بانک سامان ایجاد می‌شود تا بر اساس برنامه‌های مرتبط با تفاهم‌نامه این تولیدات را ادامه دهیم.
علی‌اکبرزاده در پایان اظهار کرد: به امید خدا و با همکاری بانک سامان، قصد داریم در عرصه‌های مختلف، خدمات ارزنده‌ای برای کودکان و نوجوانان داشته باشیم.
همچنین در ادامه این نشست، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان نیز طی سخنانی اظهار کرد: امیدوارم این اتفاق، منشأ خیری باشد برای کودکان این کشور که آینده‌سازان ما هستند و ما تلاش می‌کنیم تا این تلاش‌ها به‌زودی در عرصه پرورش فکر و فرهنگ کودکان به ثمر بنشیند.
وی سپس به اقدامات و خدمات کانون پرورش فکری نیز اشاره کرد و ادامه داد: به‌قدری در مجموعه کانون شور و هیجان وجود دارد که حس کردم جای زیادی دارد تا برای این بچه‌ها امکاناتی فراهم کنیم تا با فرهنگ اسلامی – ایرانی ما آشنا شوند و در آینده زمام کار را به دست آن‌ها بسپاریم.
معرفت در پایان خاطرنشان کرد: امروز کمتر کسی است که نام کانون را نشنیده و از محصولات آن استفاده نکرده است که این امر، حاصل تلاش مدیران کانون در این سالهاست. امیدوارم این تفاهم‌نامه در زمانی کوتاه به قرار‌های عملیاتی و اجرایی تبدیل شود و شکل اجرایی پیدا کند.
گفتنی است، در پایان این مراسم، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان از نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی بازدید کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: