April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرپرست بانک سینا در افتتاح شعبه مشهد مطرح کرد:
کد خبر: ۳۷۴۸۳۴
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
0
سرپرست بانک سینا در افتتاح شعبه مصلی مشهد تداوم حرکت در مسیر ارتقاء و بهبود عملکرد بانک را در گرو رفتار و شیوه های موثر و مبتکرانه دانست و تاکید کرد در مسیر پیشرفت و تعالی شاخص ها باید هوشمندانه حرکت کنیم.
هوشمندانه در مسیر پیشرفت و تعالی بانک حرکت می کنیم
به گزارش روابط عمومی بانک سینا؛ جعفر صفایی مزید موفقیت و پیشرفت هر سازمان را در گرو رفتار و عملکرد کارکنان آن مجموعه دانست و اظهار داشت: مدیران اجرایی باید با داشتن هدف و تمرکز بر آن، همه توان و تلاش خود را در قالب عملکرد مطلوب و رضایت بخش، صرف موفقیت سازمان کنند.
وی چشم انداز بانک سینا را تداوم در مسیر پیشرفت و افزایش رضایت مندی ذینفعان دانست و افزود: رویکرد و برنامه‌هایی که با نظر مدیران و کارشناسان بانک تدوین شده در راستای ایجاد تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی و بهره وری بیشتر و در نتیجه ارتقای کل سازمان است.
صفایی مزید افزود: بانک سینا در ارتقاء شاخص‌های عملکردی و رسیدن به سودآوری تا کنون موفق بوده و دستاورد‌های قابل قبولی داشته است. این بانک در صدد است با اقدامات هوشمندانه و منسجم گام‌های موثر و مطمئن تری در مسیر ارزش آفرینی بردارد.
سرپرست بانک سینا میزان توانمندی و عملکرد مطلوب بانک را در قضاوت مشتری قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به رقابت تنگاتنگ محصولات و خدمات بانکی، سازمانی که تسهیل و تسریع در خدمات و برقراری ارتباط با مشتری را شرط اول ارائه خدمات قرار دهد، توانایی جذب مشتری‌های وفادار و پایدار را خواهد داشت.
صفایی مزید با اشاره به افتتاح شعبه جدید گفت: هدف از ایجاد شعبه جدید ارائه خدمت مناسب‌تر به مردم است که استقبال و حمایت مشتریان از خدمات آن، موجب تقویت انگیزه کارکنان برای تداوم خدمت رسانی می‌شود. گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و شمسایی مدیر منطقه همراه صفایی مزید بودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: