کد خبر: ۳۷۴۸۴۵
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
0

خرید ویلا در ترکیه فرار از دنیای پر هیاهو و دست یافتن به بهشتی ورای دنیای واقعی است. تصور کنید در محیطی هستید که استخر روباز خصوصی و یک باغچه زیبا  با چشم انداز وسیع از کوه و دریا و اتاق های بزرگ تراس دار که هر روز به این منظره گشوده می شوند. چه چیزی به غیر از این نیاز دارید؟

در سال های اخیر خرید ملک در ترکیه دو برابر شده است. در رتبه اول خرید و فروش املاک،‌ خرید ملک در استانبول در رتبه اول شهرهای ترکیه است، همچنین قیمت ویلاها نیز به شدت بالا رفته است؛ ولی با این حال ویلاهایی با قیمت مناسب در بازار املاک ترکیه و شهرهای پرطرفدار ترکیه همچون استانبول برای خرید وجود دارند. همچنین ویلاهایی که با تخفیف خوبی به فروش می رسند.

خرید ویلا در ترکیه رکورد بالایی به جا گذاشت!

قیمت ویلا در ترکیه

قیمت ویلاها در ترکیه از پایین ترین قیمت یعنی ۶۰۰۰۰ یورو تا ۱۱۰۰۰۰ یورو می باشد. البته در نظر داشته باشید که قیمت ویلا در ترکیه در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی با همان سطح از امکانات کمتر از نصف می باشد. این ویلاها امکاناتی مانند استخر، باغچه، سونا، جکوزی و سالن ورزشی دارند، که به صورت مشارکتی و یا خصوصی استفاده می شوند. 

 

خرید ویلا در استانبول

- خرید ویلا در استانبول با منظره دریا


خرید ویلا در کلان شهر استانبول با چشم‌انداز کامل به دریا که در موقعیتی عالی و با توجه به نقطه مناسب قرار گرفته‌اند. با امکانات رفاهی در کمترین زمان در دسترس شما است. برای کسب جامعترین اطلاعات در مورد ویلاهای استانبول با منظره دریا، میتوانید با املاک شهر در ارتباط باشید.

 

خرید ویلای لوکس در استانبول


استخر روباز، پارکینگ، رستوران‌ها، زمین بسکتبال، ژنراتور، سالن‌های تناسب اندام، فضای سبز، مراکز خرید، نزدیکی به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو از امکاناتی است که خریداران ویلاهای لوکس در استانبول می‌توانند از آن سود ببرند. شما می‌توانید در کنار خانواده خود با خوشحالی زندگی کنید و از تک تک روزهای زندگی خود لذت ببرید. این سرمایه‌گذاری می‌تواند یکی از بهترین سرمایه گذاری‎‌ها در کل زندگی شما باشد، پس اگر پول کافی برای خرید این ویلاهای لوکس در استانبول را دارید، این فرصت را از دست ندهید.

 

قیمت ویلا در استانبول


قیمت متوسط ​​ویلا در استانبول بسته به نوع، متراژ، موقعیت مکانی، نزدیکی به مرکز شهر، نرخ دلار متفاوت است. ویلاهایی که در سواحل دریای مرمره واقع شده‌اند، ویلاهای بیلیکدوزو تنها چند دقیقه با بزرگراه E5 که شاهرگ استانبول است فاصله دارند و این ویلاها دارای ارزش سرمایه‌گذاری و گردشگری خاصی هستند، میانگین قیمت ویلا در این منطقه ۱۰۰۰۰۰ دلار و ۱۵۰۰۰۰ دلار است.
ویلاها در شهر دنیز به دلیل مدرن بودن و موقعیت لوکس خود یک فرصت واقعی سرمایه‌گذاری در ترکیه و استانبول هستند. این پروژه دارای یک بندر خصوصی است که حمل‌ونقل دریایی را به دور از ترافیک تسهیل می‌کند و پروژه توسط بسیاری از مراکز خرید، موسسات آموزشی و رستوران ها احاطه شده است. میانگین قیمت ویلا در پروژه شهر دنیز استانبول ۸۰۰۰۰۰ دلار است.


قیمت ویلاها در منطقه زکریا کوی از حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار تا بیش از ۳۰۰۰۰۰۰۰ دلار متغیر است، در حالی که اجاره از ۲۵۰۰ دلار شروع می شود و تا بیش از ۱۳۰۰۰ دلار در ماه می رسد، که نشان دهنده اهمیت و فعالیت اقتصادی منطقه است. قیمت ویلا در قسمت آسیایی استانبول با قیمت ویلا در قسمت اروپایی استانبول یکی نیست، زیرا میانگین هزینه فروش ویلا در حومه استانبول ۲۵۰۰۰۰ دلار است. ویلاهای بویوک چکمجه در مقایسه با قیمت ویلاهای سایر مناطق ارزان‌تر هستند. قیمت متوسط ۵۰۰۰۰۰ دلار است.

 

خرید ویلا در ازمیر 

ازمیر سومین شهر مهم ترکیه است و به دلیل اقتصاد پویا و مناظر بدیع طبیعی از مناطق مورد توجه سرمایه گذاران می باشد. قیمت بسیار مناسب ویلاها در ازمیر در مقایسه با استانبول و آنتالیا این شهر ترکیه را برای خریداران دو چندان جذاب کرده است. معماری سنتی و آرامش بخش ویلاهای ازمیر و دسترسی به امکانات مدرن شهری از مزیتهای خرید ویلا در این شهر است. همچنین قیمت رو به افزایش ویلاها در ازمیر و نیز پتانسیل افزایش سرمایه از طریق اجاره ویلا از مزیتهای مهم خرید ویلا در شهر ازمیر است.

 

خرید ویلا در آنتالیا

آنتالیا شهری کاملاً پیشرفته با قابلیت دسترسی به اروپا از طریق یک فرودگاه بین المللی و جاده مجهز به شهرهای دیگر مانند آلانیا است. علاوه بر این طبیعت جذاب و ساحل شنی طولانی و همچنین امکانات فوق العاده، آنتالیا را به رویای گردشگران زیادی تبدیل کرده است. 

صنعت گردشگری موفق با ایجاد فرصت های شغلی و سرمایه گذاری های جدید اقتصاد یک کشور را پر رونق میسازد. این ویژگی ها، همراه با افزایش قابل توجه ارزش املاکی مانند ویلا، سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برای خرید ویلا در شهر آنتالیا جذب میکند. املاک مسکونی مانند ویلا معمولاً هر ساله با 10 درصد افزایش ارزش مواجه می شوند. 

 

خرید ویلا در ترکیه رکورد بالایی به جا گذاشت!

خرید ویلای لوکس در آنتالیا

 

یک ویلای لوکس امکانات سطح بالایی را فراهم می کند و آنچه برای یک زندگی شیک مورد نیاز است، مانند یک فضای سبز آراسته شده در کنار استخر روباز را برآورده می کند. طراحی داخلی بر اساس سیستم مرکزی خنک کننده با منظره وسیع دریا، گرمایش هوشمند و سیستم نظارت دوربین است.

 

 قیمت ها بسته به موارد متعددی متفاوت است. قیمت یک ویلای مجلل در آنتالیا با منظره دریا، با استخر خصوصی، فضای سبز مهندسی شده و فضای حمام آفتاب، حدود 150000 یورو است. 

خرید ویلاهای مناسب در آنتالیا

 

امکان پیدا کردن ویلای معمولی نیز وجود دارد. این نوع ویلاها با قیمت مناسب ارائه می شوند و امکانات رفاهی کارآمدی مانند استخر و باغ مشترک را ارائه می دهند. قطعات بر اساس منظره دریا، میزان حریم خصوصی و مواد استفاده شده متفاوت هستند.

 

خرید ویلا در ترکیه یک سرمایه گذاری سودآور

طی دهه های اخیر با افزایش قیمت مداوم و مستمر ویلاها در ترکیه، درپی اقتصاد پویا و رو به رشد این کشور که به دنبال خود افزایش تقاضا را دارد خرید ویلا در ترکیه را به یک سرمایه گذاری پر سود و در عین حال خوشایند تبدیل کرده است.

 

از طرف دیگر با توجه به صنعت موفق توریست در ترکیه بیشتر گردشگران علاقه دارند در طی تعطیلات ویلا اجاره کنند. صاحبان ویلاها می توانند از طریق اجاره ملک سود خوبی را به دست آورند.

قابل ذکر است که دولت ترکیه در جهت افزایش جذب سرمایه گذاری خارجی تسهیلاتی را برای خرید آسان ملک از جمله ویلا در نظر گرفته است. از جمله این تسهیلات، حق شهروندی از طریق خرید ملک و نیز امکان خرید ملک از طریق تسهیلات کم بهره و یا بدون بهره می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: