April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۹۰۵
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
0
شماری از معامله گران بازار سکه اعتقاد دارند که افزایش قیمت در این بازار ادامه خواهد داشت و تا زمانی که خبر مثبت واقعی به بازار نرسد، شرایط برای نزول پایدار فراهم نخواهد شد.
خیز سکه به سوی مقاومت مهم
با عقب نشینی اسکناس آمریکایی، اونس طلا به کمک افزایشی‌های بازار سکه آمده است. رشد بهای اونس طلا در بعدازظهر روز گذشته به نزدیکی مرز ۲ هزار دلاری موجب شد که سکه امامی تا محدوده ۱۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومانی رشد کند و به مقاومت میانی کانال ۱۳ میلیون یعنی مرز ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نزدیک شود.

به گفته بیشتر فعالان، اگر افت قیمت دلار نبود، دیروز سکه از مقاومت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عبور و راه خود را برای فتح مقاومت بزرگ‌تر ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی هموارتر کرده بود. در این شرایط می‌توان گفت که در صورت عدم افت دلار در روز جاری و برگشت این ارز به سوی سطوح بالاتر، احتمال شکست مرز ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی سکه در روز جاری وجود خواهد داشت.

شماری از معامله گران بازار سکه اعتقاد دارند که افزایش قیمت در این بازار ادامه خواهد داشت و تا زمانی که خبر مثبت واقعی به بازار نرسد، شرایط برای نزول پایدار فراهم نخواهد شد. در انتهای هفته گذشته، برخی منابع خبری اعلام کردند که ۷ میلیارد دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی در حال آزاد شدن است. همین خبر بازار را در مسیر نزولی قرار داد، ولی روز شنبه این خبر تکذیب شد و بازار بار دیگر در مسیر صعودی قرار گرفت. به نظر می‌رسد در این شرایط دیگر تنها انتشار اخبار مثبت نیز فضای بازار را چندان تحت تاثیر قرار ندهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: