April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۹۱۸
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
0
باشگاه مشتریان شرکت بیمه کوثر پس از پایان زمان برگزاری پویش هفت‌سین نوروز ۱۴۰۱، اسامی ۱۰۰ نفر را برای دریافت هدیه اعلام کرد.
پویش هفت‌سین نوروز ۱۴۰۱ بیمه کوثر منتخبانش را شناخت
با هدف افزایش سهم ذهنی و قلبی مشتریان شرکت، تقویت ارتباط دوسویه شرکت و بیمه‌گذاران و نیز ترغیب آنان برای ورود به صفحه کاربری باشگاه مشتریان و استفاده از تخفیفات ارائه شده، پویش «هفت سین نوروز ۱۴۰۱» به مدت یک هفته، از روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد.

احمدرضا عصاری با اشاره به مشارکت یک‌هزارو ۶۴۱ نفر از بیمه‌گذاران در این پویش گفت: این هدایا به زودی، از طریق سرپرستی‌های استانی به دست برگزیدگان خواهد رسید.

وی خاطرنشان‌کرد: اعضای باشگاه مشتریان بدین واسطه، علی‌رغم اینکه بخت خود را برای دریافت هدایای هر پویش می‌آزمایند می‌توانند امتیاز و سطح خود را در باشگاه افزایش دهند و به نسبت آن، از تخفیفات و تسهیلاتی که بیمه کوثر در نظر گرفته است بهره‌مند شوند.
 
پویش هفت‌سین نوروز ۱۴۰۱ بیمه کوثر منتخبانش را شناخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: