April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۹۹۴
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن این مطلب را بعد از ظهر امروز در بازدید از شعبه این شرکت در سمنان و دیدار و گفتگو با کارکنان عنوان کرد.
توجه به راهبرد‌ها و توسعه فعالیت‌ها و تلاش مضاعف و فراگیر برای تحقق اهداف و پیشرفت بیمه میهن بسیار ضروری است
آریان پور در جریان این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شعبه قرار گرفت و در مورد عملکرد و مسائل جاری شعبه با مدیریت و کارکنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مدیرعامل بیمه میهن با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همکاران شعبه سمنان، با اشاره به اهداف راهبردی و برنامه‌های ابلاغی به شعب در سالجاری، بر لزوم توجه به راهبرد‌ها و توسعه فعالیت‌ها و تلاش مضاعف و فراگیر برای تحقق اهداف و پیشرفت بیمه میهن تاکید کرد و رعایت اصول بیمه گری حرفه ای، تعامل و ارتباط مطلوب با بیمه گذاران و فعالان اقتصادی استان به منظور ارائه خدمات مطلوب و جذب پورتفوی مناسب را خواستار شد.

آریان پور تعامل سازنده و حسن برخورد با مشتری و بیمه گذاران و جلب اعتماد و رضایت آنان را از اصول بیمه گری دانست و بر رعایت این اصول در روند فعالیت‌ها تاکید کرد. وی همچنین تقویت و گسترش شبکه فروش را با بکارگیری نیرو‌های توانمند مورد تأکید قرار داد.

در جریان این بازدید، احسان همتی سرپرست شعبه سمنان ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل، به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل مرتبط با شعبه متبوع پرداخت و درخواست‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای بهبود فرایند امور و فعالیت‌های شعبه و شبکه فروش ارائه کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: