April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۰۲۷
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
0
ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، در یک مصاحبه ویدئویی اعلام کرد که او خانه ندارد و در اتاق خواب دوستانش می‌خوابد.
ثروتمندترین مرد جهان می‌گوید درحال حاضر خانه‌ای ندارد!
ماسک در مصاحبه‌ای ویدئویی با کریس اندرسون، رئیس سازمان دهندگان کنفرانس TED می‌گوید، در حال حاضر او صاحب مکانی نیست و در خانه دوستانش می‌ماند.

به گزارش businessinsider، بلومبرگ می‌گوید، ماسک که دارایی خالص او  ۲۵۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، در پاسخ به اظهارات اندرسون مبنی بر اینکه بسیاری از میلیاردر‌ها با توجه به نابرابری‌های جهانی در ثروت آزرده شده اند، پاسخ داد. در این رابطه ایلان ماسک به اندرسون پاسخ داد که اگر سالانه میلیارد‌ها دلار صرف مصرف شخصی خود کند، برایش مشکل ساز خواهد بود، اما اگر از هواپیما استفاده نکند مجبور است ساعات کمتری را برای کار خود صرف کند.

ایلان ماسک

اظهارات ماسک به نظر اولین تایید او بر این است که علیرغم اینکه ثروتمندترین فرد جهان است، خانه دائمی ندارد. همچنین دوستان این میلیاردر در طول سال‌ها در مورد عادات صرفه جویانه او اظهار نظر کرده اند. در ماه می ۲۰۲۰، او در توییتی اعلام کرد که قصد دارد تمام دارایی‌اش را بفروشد. همچنین در آگوست ۲۰۲۱، Insider گزارش داد که انتظار می‌رود ماسک در یک خانه کوچک پیش ساخته ۵۰ هزار دلاری زندگی کند.

اخیرا در مصاحبه‌ای، گریمز شریک دوباره ماسک اعلام کرد که او گاهی اوقات "زیر خط فقر" زندگی می‌کند. برای مثال ماسک، از خرید تشک جدید برای تخت خود خودداری کرد، در صورتی که قسمتی از آن سوراخ بود. همچنین در سال ۲۰۱۵، به گفته‌ی لری پیج، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل وقت گوگل، گاهی اوقات ماسک ایمیل می‌زد که نمی‌داند در کجا بماند. آیا می‌تواند پیش من بماند؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: