اگه جدیدن به فکر خرید لپ تاپ استوک افتاده اید مسلما با ورق زدن صفحات اینترنتی با قیمت ها و مدلهای مختلفی از انواع لپتاپ دست دوم و کارکرده رو به رو شدید که انتخاب یک لپ تاپ استوک مناسب کار شما و در قیمت مناسب براتون کار سختی شده .

فروشگاه اینترنتی نوژینو که اون رو به عنوان بزرگترین فروشگاه خرید لپ تاپ استوک در ایران میشناسند با مجموعه ای عظیم از لپ تاپ های استوک و کارشناسان خبره ای در ضمینه لپ تاپ و کامپیوتر توانسته که نظر اکثر کاربران و خریداران لپتاپ را هنگام انتخاب و خرید laptop به خود جلب کند .

این فروشگاه با سابقه بیش از 10 ساله چه به صورت حضوری و چه به صورت انلاین مدت طولانی است که واردات اصلی لپ تاپ استوک در ایران رو انجام میده که به صورت مستقیم و بدون واسطه تمامی محصولات را وارد و به دست مشتریان میرساند .

شایان ذکر است فروشگاه nozhino امروزه در صدر فروشگاه های خرید laptop استوک در ایران می باشد و کاربران با مقایسه قیمت لپ تاپ در نوژینو و دیجیکالا در می یابند که با خرید از نوژینو تا چقد میتونن در هزینه های خود صرفه جویی کنند .

نوژینو بزرگترین فروشگاه خرید لپ تاپ استوک در ایران

قیمت لپ تاپ استوک

بزرگترین مزیت خرید لپ تاپ استوک که اکثر مردم به همین دلیل به سمت ان میروند قیمت لپ تاپ استوک می باشد . در بدبینانه ترین حالت قیمت لپ تاپ استوک به نسبت نو و اکبند ان 15 الی 30 درصد کمتر می باشد حالا اگر بیش از 2 سال از زمان تولید دستگاه گذشته باشد درصد اختلاف قیمت اکبند و استوک لپ تاپ بیش از 30 درصد و در برخی موارد تا 60 درصد می باشد .

قیمت لپ تاپ استوک در فروشگاه نوژینو به دلیل واردات مستقیم و بدون واسطه ای که دارد بیسار پایینتر از فروشندگان بازار و فروشگاه های دست دوم میباشد و اکثر فروشگاه های داخلی بازار برای تامین اجناس خود به خرید همکاری لپ تاپ استوک از نوژینو روی می اورند چون مجموعه nozhino برای خرید های همکاری و تعداد بالا تخفیف ویژه و بیشتری روی محصولات خود دارد .

جدای از قیمت پایین laptop stock nozhino لپ تاپ های استوک نسبت به لپ تاپ های دیگر مقاوم تر هستند ، زیرا بیشتر ادارات و مراکز علمی تحقیقاتی به تولید کنندگان لپ تاپ برای سازمان خود سفارش می دهند که بسیاری از آن ها بیش از تعداد مورد نیاز است که در انبارهای تولید کنندگان باقی می ماند. لذا بیشتر لپ تاپ های استوکی از این دسته هستند .

با تماس از طریق یکی از راهای ارتباطی با فروشگاه nozhino می توانید لیست قیمت لپ تاپ ها موجود را دریافت کنید یا با سرچ کردن در سایت محصول مورد نظر خود را پیدا کنید جدای از ان اگر اطلاعات کافی در ضمینه خرید لپ تاپ ندارید میتوانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما از مشاوره رایگان در این مرکز بهره مند شوید

لپ تاپ تبلت شو

امروزه تقریبا همه افراد به سمت راحتتر انجام دادن کارها سوق پیدا میکنند به همین دلیل یکی از محصولاتی که بیشترین خواهان را در بین کاربران دارد و هر روز طرفداران بیشتری پیدا میکنه لپ تاپ های تبلت شو یا همون لپ تاپ های 360 درجه هستند که با ظاهری زیبا و ضخامت کم نتنها باعث خاص بودن محصول میشه بلکه با وزن کمش هم میتونه در انجام سریعتر کارها بسیار کارامد باشه .

این سری از لپ تاپ ها رو در کمتر از 3 ثانیه میتوان به حالت تبلتی تبدیل کرد که در برخی از لپ تاپ ها کلا قسمت کیبورد از نمایشگر جدا میشه و در برخی دیگر با گردش 360 درجه کیبورد به تبلت تبدیل میشوند .

معروفترین لپ تاپ تبلت شو موجود در بازار سرفیس مایکروسافت می باشد که محصولی بسیار لاکچری و خاص می باشد و با مواد و قطعات فوق العاده عالی و با کیفیت ساخته شده که به جرات میتوان گفت بهترین لپ تاپ تبلت شو موجود در بازار می باشد . مایکروسافت تعدادی مدل در نسخه های متفاوت از سرفیس عرضه کرده در سایت نوژینو میتوانید اطلاعات مفصل از همه نسخه های سرفیس را بدست بیاورید .

اما پرفروشترین لپ تاپ تبلت شو مایکروسافت سرفیس پرو می باشد که با ظاهری ظریف و وزن بسیار کمش نظر هر کاربری را به خود جلب می کند .

هم اکنون میتوانید برای خرید سرفیس بوک 2 استوک یا سرفیس پرو و ... از طریق سایت نوژینو اقدام کنید که با نازلترین قیمت انواع سرفیس مایکروسافت را خریداری کنید .

با یک سرچ ساده قیمت لپ تاپ استوک سایت نوژینو نسبت به سایر سایت ها و فروشگاه دیجی کالا را در میبابید که بسیار با قیمت به صرفه تر و ارزان تری میتوان خرید کرد و بیشتر در هزینه های خود صرفه جویی کنید .

مرجع خرید لپ تاپ استوک نوژینو

همکاری در فروش محصولات دیجیتال

سایت نوژینو به عنوان بزرگترین وارد کننده لپ تاپ و لوازم جانبی و قطعات لپ تاپ و کامپیوتر با نازلترین قیمت مفتخر است تا با فراهم کردن بستری برای افراد علاقه مند و فعال در حوزه کسب و کار و خرید و فروش لوازم الکترونیکی کامپیوتری کمکی به این افراد بکند تا با فروش محصولات سایت در درامد فروش سهیم باشند .

سیستم همکاری در فروش محصولات دیجیتال نوژینو به قدری ساده طراحی شد تا هر فردی در هر جایی تنها با داشتن یک گوشی موبایل متصل به اینترنت میتواند از این سایت کسب درامد داشته باشد .

هر فردی میتواند با عضویت رایگان در سیستم افیلیت مارکتینگ نوژینو و معرفی کالاهای سایت به ازای هر فروش موفق پورسانت دریافت کنید وقتی میگوییم هر کسی میتونه همکاری در فروش نوژینو بشه یعنی افرادی که هیچ تخصصی در ضمینه فروش و سایت و … ندارند میتواند تنها با یک گوشی موبایل اقدام به همکاری و فروش محصولات کنند و به هیچ سرمایه ای نیاز نخواهید داشت همچنین در پروسه خرید و ارسال محصول اصلا شما دخیل نخواهید بود این سایت نوژینو است که این کارها را انجام میدهد پس تمام نیازمندی شما برای رسیدن به درآمد میلیونی یک دستگاه ( موبایل یا کامپیوتر ) متصل به اینترنت و پشتکار برای معرفی محصولات به دوستان اشنایان و افراد غریبه که کیلومتر ها از شما دور هستند می باشد .

فرقی نمیکنه پیر باشی یا جوان , دانشجو باشی یا کارمند , خونه دار بازاری بیکار یا هرچی … هر قشری میتونه از اینترنت کسب درامد میلیونی داشته باشه و یکی از بهترین شیوه های کسب درامد از اینترنت همکاری در فروش محصولات می باشد .

قطعات سرفیس

یکی دیگر از خدمات سایت نوژینو فروش قطعات لپ تاپ و سرفیس میباشد که مرغوبترین و بهترین قطعات لپ تاپ اروپایی را وارد می کند تا بخشی از سختی ها پیدا کردن قطعات و برای تعمیرکاران و کاربران را به دوش بکشد .

هنگام تعمیر لپ تاپ و سرفیس یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام داد پیدا کردن قطعات اصلی و اورجینال می باشد که باید از فروشگاه معتبر و با سابقه حتما خرید کنید که فروشگاه قطعات نوژینو با دارا بودن انبارهای عظیم از قطعات سرفیس و لپ تاپ یکی از فروشندگان بزرگ قطعات می باشد که با نازلترین قیمت قطعات دارای اسم و رسمی در ضمینه فروش قطعات می باشد .

در مجموعه نوژینو انواع قطعات سرفیس از جمله : خرید ال سی دی سرفیس , باتری سرفیس , مادربرد سرفیس , هارد مخصوص سرفیس , خرید کابل فلت سرفیس و .... همچنین تمامی قطعات انواع لپ تاپ  موجود است .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: