کد خبر: ۳۷۵۰۸۶
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
0
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه ۴ اردیبهشت با ورود سامانه بارشی به کشور به تدریج در غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت داریم .

سامانه بارشی دیگری در راه است

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در برخی نقاط و ارتفاعات پایتخت همچنین بخش‌هایی از همدان، اصفهان، فارس، قم و استان مرکزی گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و بارش‌های کوتاه داریم.

وی افزود: روز آینده در برخی ساعات رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، یزد، کرمان، بوشهر و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز و سمنان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه سوم اردیبهشت فعالیت سامانه بارشی در مرکز کشور و بخش‌هایی از دامنه شرقی ادامه دارد. 

ضیائیان گفت: روز یکشنبه چهارم اردیبهشت با ورود سامانه بارشی به کشور به تدریج در غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت داریم و روز دوشنبه پنجم اردیبهشت شدت و گستره بارش‌ها افزایش می‌یابد و علاوه بر نقاطی که ذکر شد در شمال غرب بخش‌هایی از مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی خزر فعال می‌شود.

وی افزود: بعدازظهر امروز در غرب و شمال غرب وزش باد به نسبت شدید داریم و در دو روز آینده در شرق و شمال شرق، همچنین مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و همین شرایط روزهای یکشنبه و دوشنبه در شرق و شمال شرق کشور خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امشب ابری، گاهی وزش باد شدید همراه با رگبار باران و رعدوبرق و اواخر وقت نیمه ابری خواهد بود؛ روز آینده آسمان تهران نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار باران پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۷ و ۱۶ درجه خواهد بود.

ضیائیان گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۳۸درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای صفر درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: