April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۰۸۷
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
0
فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به تیر اندازی افراد مسلح ناشناس به سمت پاسگاه قلعه بید از پاسخ کوبنده و شروع تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری عاملان این تیراندازی خبر داد.

حمله مسلحانه به پاسگاه پلیس در زاهدان

محمود سعادتی اظهار کرد: در ساعت 23:15 شب   گذشته حدود سه نفر شرور مسلح ناشناس اقدام به تیر اندازی به دیوار پشت پاسگاه کرده و قصد داشتند که نگهبانی پشت بام پاسگاه را مورد هدف قرار دهند که با پاسخ قاطعانه ماموران شجاع و دلیر پاسگاه مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه افراد مهاجم بزدل بلافاصله فرار را بر قرار ترجیح داده و از محل متواری شده اند خاطرنشان کرد: هرگونه اقدامات ضد امنیتی با شدیدترین پاسخ پلیس سرکوب و قلع و قمع  می گردد.

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: در این رابطه تحقیقات تخصصی پلیس به منظور شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی آغاز شده است و این بزدلان از چشم تیزبین پلیس مخفی نخواهند ماند و پس از دستگیری نتیجه اطلاع رسانی خواهد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: