کد خبر: ۳۷۵۱۷۰
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۸
0
فرمانده هنگ مرزی تایباد آخرین وضعیت امنیتی مرز مشترک ایران و افغانستان را تشریح کرد.

 

 

 

 

مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: با اشراف و تسلط اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان غیور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، آرامش در مرزهای مشترک ایران و افغانستان با نگاه صلح و دوستی برقرار است.

 سرهنگ محمد چراغ  در تشریح این خبر، اظهار داشت: امروز در پی اختلاف به وجود آمده در مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران و افغانستان در حوزه هنگ مرزی "تایباد"، نیروهای مرزی وابسته به طالبان به دلیل عدم اشرافیت به قوانین و مقررات مرزی با ابهاماتی روبه رو شده بودند که با مذاکرات انجام شده بین مرزبانان طرفین مقرر شد به منظور شفاف سازی و حل ابهام پیش آمده، کارشناسان طرفین در حوزه مرز موضوع را بررسی کنند.

مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی "تایباد"، خاطر نشان کرد: مرزبانان غیور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی کامل برای تامین امنیت مرزها برخوردار بوده و در حال حاضر مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: