کد خبر: ۳۷۵۱۸۳
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
0
غرب ۳ گزینه برای تحریم نفت روسیه در اختیار دارد که شامل ممنوعیت، تعیین سقف قیمت و ایجاد یک مکانیسم پرداخت می‌شود که اجازه نمی‌دهد درآمد حاصل از فروش نفت خام، به مسکو برسد.
۳ گزینه غرب برای تحریم نفت روسیه
مقامات آمریکا و اتحادیه اروپا در حال مذاکره درمورد اقداماتی هستند که می‌توان برای محدود کردن واردات نفت از روسیه و کاهش درآمد مسکو انجام داد.

غرب ۳ گزینه در اختیار دارد که شامل ممنوعیت، تعیین سقف قیمت و یک مکانیسم پرداخت می‌شود که اجازه نمی‌دهد درآمد حاصل از فروش نفت خام، به مسکو برسد.

این مذاکرات بخشی از بزرگ‌ترین کمپین تحریم‌های غرب علیه روسیه به‌خاطر حمله به اوکراین است. درحالی‌که آمریکا واردات انرژی از روسیه را کاملاً ممنوع کرده و کانادا، استرالیا و ژاپن هم دنباله‌روی آن بوده‌اند، اعضای اتحادیه اروپا هنوز در این‌مورد به توافق نرسیده‌اند.

آمریکا نگران است تحریم نفت روسیه توسط اتحادیه اروپا باعث افزایش قابل‌توجه قیمت نفت شود و درآمد مسکو را بیش‌از پیش افزایش دهد. جانت یلن وزیر خزانه‌داری آمریکا در روز پنجشنبه اعلام کرد تحریم کامل نفت روسیه ضربه سختی به اقتصاد‌های اروپایی خواهد زد و تاثیر چندانی بر روسیه نخواهد گذاشت.

انتظار می‌رود بروکسل هفته آینده مذاکراتی در این‌مورد برگزار کند. رسیدن به یک توافق نظر برای ممنوعیت محدود نفت خام روسیه راحت‌تر از محدود کردن کل واردات دیزل و سایر محصولات است.

چندین دیپلمات اروپایی اعلام کردند اتحادیه اروپا هفته آینده ششمین بسته تحریم‌های خود علیه روسیه را معرفی می‌کند که احتمالاً شامل نوعی ممنوعیت بر واردات نفت روسیه خواهد بود و همچنین ارتباط تعداد بیشتری از بانک‌های روسیه را با سیستم پرداخت بین‌المللی سوئیفت قطع می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: