کد خبر: ۳۷۵۲۰۵
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
0
تجربه مشتری نتیجه ی درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است. می توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می شود، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به پایان می رسد، این مفهوم شکل می گیرد.
ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است
مفهوم کلمه "تجربه مشتری" یکی از مفاهیمی است که در کسب و کار‌های امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه مشتری نتیجه‌ی درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است. می‌توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می‌شود، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به پایان می‌رسد، این مفهوم شکل می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی؛ مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش را از ویژگی‌های این بانک بیان کرد و گفت: در دنیای امروز مبنای رقابت با دیگر فعالان اقتصادی براساس میزان رضایت و کسب تجربه مطلوب مشتریان سنجیده می‌شود.

شیروانی افزود: بانک ایران زمین با ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مشتریان از طرق مختلف همچون شعب، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مرکز ارتباط با مشتریان که به صورت شبانه روز پاسخگوی مشتریان هستند، توانست سلایق مختلف را بسنجد و با توجه به نیاز‌های مشتریان خدمات متمایز و جدید طراحی و ارائه دهد.

قائم مقام بانک ایران زمین ایجاد تغییرات در ساختار و خدمات هر سازمان را اقدامی سخت بیان کرد و گفت: هر تغییری با بازخورد‌های متفاوت از درون و بیرون مجموعه مواجه است و بانک در این مدت با پشتکار و تلاش همه همکاران توانست این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله جدیدی در حوزه خدمات بانکی که همان بانکداری دیجیتال است شود.

شیروانی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در حوزه خدمات دیجیتال، میزان "تلاش مشتری" کاهش داشته است. با توجه به شاخص‌های تلاش مشتری می‌توان فهمید که مشتریان کمترین تلاش فیزیکی را برای دریافت خدمات در کمترین زمان داشته اند و برای انجام امور بانکی خود مثل انتقال وجه یا افتتاح حساب، کمترین تلاش ذهنی را صرف کرده اند که در نهایت موجب رضایت و تجربه موثر مشتریان شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: