کد خبر: ۳۷۵۳۲۳
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
0
رمزارز دوج کوین (DOGE)، یک بار دیگر توانست به جمع ۱۰ رمزارز برتر وب سایت کوین مارکت کپ بپیوندد. ارزش بازاری این میم کوین در حال حاضر تقریباً ۲۲ میلیارد دلار است.
رشد ۱۹ درصدی ارز دیجیتال ایلان ماسک
بر اساس بیانیه مطبوعاتی رسمی، شرکت توییتر پیشنهاد ثروتمندترین مرد جهان مبنی بر تصاحب این غول رسانه‌های اجتماعی با ارزش ۴۴ میلیارد دلار را پذیرفته است.

قیمت این آلت کوین اندکی پس از اعلام این خبر، به سقف روزانه ۰.۱۷۱۱ دلاری جهش یافت.

سهامداران این شرکت ۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم دریافت خواهند کرد که نشان دهنده ۳۸ درصد صرف سهام (stock premium) هست.

این قرارداد منوط به دریافت مجوز‌های قانونی است، از این رو، فعلا مشخص نیست که این معامله چه زمانی نهایی خواهد شد.

آقای ماسک در بیانیه‌ای مدعی شد که توییتر دارای پتانسیل فوق العاده‌ای است و وعده افزودن شدن قابلیت‌های جدید به این پلتفرم را داد.

بری سیلبرت (Barry Silbert) مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه Digital Currency Group به طور غیر مستقیم عنوان کرد که علیرغم بی اعتنایی نسبت به این رمزارز در گذشته، علاقه‌مند به خریداری آن است.

رقیب این میم کوین، شیبا اینو نیز چهار درصد افزایش یافته است و از روند دوج کوین پیروی می‌کند. آقای ماسک بار‌ها تایید کرده است که هیچ گونه توکن SHIB را هولد نمی‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: