April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
رییسی خواستار تعیین تکلیف اتهامات وارده از سوی عبدالملکی شد
کد خبر: ۳۷۵۳۹۱
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
0
دبیر اجرایی خانه کارگر شهرکرد با انتقاد شدید از عملکرد عبدالملکی در وزارت کار گفت: متاسفانه در تمامی ۸ ماه گذشته که از عمر دولت سیزدهم می گذرد، هیچ تحول و رویکرد جدیدی که به نفع جامعه کارگری و بنگاههای اقتصادی باشد، مشاهده نکرده ایم.

مردم در انتظار محاکمه مفسدان وزارت کار

عبدالله رییسی در گفتگو با خبرنگار پول نیوز با اعلام اینکه وزیر کار چندی قبل از بروز فساد در زیرمجموعه‌های وزارت کار خبر داده بود گفت: عبدالملکی از وجود هزاران مدیر ناکارآمد، افراد تحمیلی، رانت و فساد در زیرمجموعه‌های وزارت کار خبر داده بود، اما امروز پس از گذشت چندین ماه از آن اظهار نظر، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و معلوم نیست این سخنان برای چه چیزی مطرح شده است.

 

وی با یادآوری اینکه اظهارات عبدالملکی یادآور دوران بگم بگم های احمدی نژاد است گفت: احمدی‌نژاد هم دائم می‌گفت مملکت را فساد گرفته و لیست مفسدان در کشو میز من است، اما هرگز نامی از مفسدان برده نشد و آنان را به دستگاه قضا معرفی نکرد.

 

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرکرد خطاب به عبدالملکی گفت: اینکه یکباره از هزاران مفسد و رانت خوار در وزارتخانه زیرمجموعه خود خبر می دهید، دردی را دوا نمی‌کند، بلکه مهم آن است که این مفسدان و رانت خواران را به نام و با لیستی از اعداد و ارقام فساد به دستگاه قضا معرفی کنید.

 

وی با طرح این پرسش که اگر بدین اندازه در زیر مجموعه های وزارت کار مفسد وجود داشته و دارد، چرا باید همچنان به فعالیت خود ادامه دهند گفت:  چه اتفاقی افتاده که از معرفی این مفسدان به دستگاه قضا منصرف شده اید یا از تخلفات آنان چشم‌پوشی کرده‌اید و نسبت به برکناری آنها اقدامی نمی کنید؟

 

رییسی خطاب به عبدالملکی گفت: باید با شفافیت بگویید از چنین مصاحبه‌هایی و اعلام چنین اعداد و ارقام بزرگی از مفسدان در زیر مجموعه وزارت کار چه هدفی دارید؟ به راستی مردم را چه حساب میکنید که در یک مقطعی با اعداد بزرگ سخن از فسادهای سوال برانگیز به میان می آورید و ادامه نمی دهید یا پیگیری نمی کنید؟

 

وی با اعلام اینکه سخن گفتن از فساد بزرگ و متهم کردن دولت های قبل به مفسد، هیچ دردی را درمان نمی کند گفت: با اتهام زدنهای بی پشتوانه فقط وجهه نظام را در بین مردم و جامعه جهانی تخریب می کنید و بهانه به دست دشمنان و سوژه برای رسانه های آن ور آب درست می کنید تا جمهوری اسلامی را به فساد و رانت خواری متهم کنند.

 

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرکرد با اعلام اینکه اکنون مردم به تمامی مدیران و کارکنان زیر مجموعه های وزارت کار با شک و تردید نگاه می کنند گفت: به دلیل آنکه نامی از مفسدان و عوامل فساد نیاورده و نمی آورید، مردم گمان می کنند هر کسی که در وزارت کار و زیر مجموعه های آن فعالیت می کند، در این فسادهای بزرگ دست دارد زیرا تکلیف را روشن نکرده و سره را از ناسره جدا نکرده اید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: