April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۴۶۰
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
شرکت بیمه دی برای اولین بار در بین مراکز ارتباط با مشتریان صنعت بیمه، موفق به دریافت گواهی (Customer contact center) ISO۱۵۸۳۸ شد.
دریافت گواهی نامه استاندارد مرکز ارتباط با مشتریان ISO ۱۵۸۳۸ توسط بیمه دی
این شرکت پس از استقرار زیر ساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای مرکز ارتباط با مشتریان خود و همچنین تدوین فرایند‌ها، ساختار و روش‌های عملیاتی و در نهایت جذب، آموزش و توسعه‌ی منابع انسانی، موفق به اخذ گواهی استاندارد (Customer contact center) ISO۱۵۸۳۸ شد.

گفتنی است؛ مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی در حال حاضر به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و این موفقیت، در راستای چشم‌انداز شرکت بیمه دی و استانداردسازی فرآیند‌ها برای توجه ویژه به پاسخگویی، نگاهداشت و وفادارسازی مشتریان اخذ شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: