April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۵۵۲
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
0
فرش وینتیج از ابریشم مصنوعی و نخ‌های پلی‌استر تولید می‌شوند. فرش‌های وینتیج بسیار زیبا و جذاب هستند. این محصول قابل استفاده در همه قسمت‌های منزل می‌باشد

فرش وینتیج چیست و از چه کاربردی برخوردار می‌باشد؟

فرش وینتیج به عنوان فرش کهنه‌نما معرفی شده است. این نوع فرش در فضای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هماهنگی این فرش‌ها با تمام سبک‌های دکوراسیون از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. به طوری‌که شما می‌توانید فرش‌ها را به آسانی با وسایل خانه، مبلمان و... هماهنگ کنید. فرش‌های وینتیج از اصالت بی‌نظیری برخوردار هستند. کارخانه‌های زیادی تولید فرش فانتزی با طرح‌های وینتیج را در دستور کار خود قرار داده‌اند. به طوری‌که این فرش‌ها به عنوان فرش کودک در دکوراسیون اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرش وینتیج چیست و از چه کاربردی برخوردار می‌باشد؟

انواع فرش وینتیج کدامند؟

شکل‌گیری فرش وینتیج به دو صورت ایجاد می‌گردد. قبل از این‌که فرش‌های وینتیج به فرش‌های کهنه‌نما تبدیل شوند، به صورت فرش ماشینی و فانتزی تولید می‌شوند. سپس با استفاده از بافت‌های سائیده شده و رنگ‌های کم‌رنگ به فرش‌های نخ‌نما و کهنه تبدیل می‌گردند. در این مدل فرش، ابریشم مصنوعی و نخ‌های پلی‌استر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فرش‌های دستبافت که از قدمت و پیشینه زیادی برخوردار هستند، به عنوان فرش وینتیج مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل فرش هر چقدر بیشتر شسته شود، در معرض آفتاب قرار گیرد و به قول معروف فرش پا بخورد، از ارزش بالاتری برخوردار می‌شود. فرش وینتیج هفتصد شانه، فرش وینتیج طوسی و فرش وینتیج ترک از جمله مدل‌های این نوع فرش به شمار می‌روند.

خصوصیات فرش وینتیج

تولید روزافزون فرش‌ها سبب تنوع زیاد در این محصول شده است. فرش‌های وینتیج در ابعاد، اندازه، نقش، طرح، رنگ و... به بازار ارائه می‌شوند. فرش‌ها یکی از لوازم ضروری منزل به شمار می‌روند. مدل، طرح، رنگ و... فرش‌ها تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی دارند.

طرح فرش کهنه‌نما

فرش‌های وینتیج از طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی برخوردار می‌باشند. کیفیت و مرغوبیت سبب ماندگاری و طول عمر فرش‌های وینتیج می‌گردد. تنوع در این محصول سبب شده است، شما بتوانید به راحتی فرشی متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.

فرش وینتیج چیست و از چه کاربردی برخوردار می‌باشد؟

جنس فرش کهنه‌نما

جهت تولید فرش‌های وینتیج ابریشم مصنوعی یا پلی‌استر بسیار کاربرد دارند. ابریشم جهت بافت و تولید فرش‌های مدرن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از ابریشم مصنوعی در تولید فرش کهنه‌نما سبب شده است، این محصول از وزن کمی برخوردار باشد. این محصول دارای پرز بسیار کمی است. در برخی مواقع فرش‌های وینتیج پُرز ندارند. همین موارد سبب شده است فرش‌های وینتیج نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کنند.

فروشگاه اینترنتی فرش امیرکبیر کاشان

فرش‌های وینتیج از ظاهر زیبا و جذابی برخوردار هستند. جنس نخ، ابعاد فرش، قدمت و... در تعیین قیمت نهایی فرش‌های وینتیج موثر می‌باشند. رنگ پریدگی این فرش سبب شده است شما به راحتی بتوانید فرش‌های وینتیج را با دکوراسیون داخلی منزل خود هماهنگ کنید. این مدل فرش علاوه بر این‌که به عنوان فرش کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد، در قسمت‌های مختلف ساختمان قابل استفاده است.

شما می‌توانید بدون هدر دادن وقت، هزینه، انرژی و... جهت خرید فرش ماشینی، فرش وینتیج و...  به وب‌سایت « فروشگاه اینترنتی فرش امیرکبیر کاشان » مراجعه کنید. تنوع در فرش‌های وینتیج بسیار فراوان است. فرش‌های این فروشگاه دارای تضمین اصل بودن کالا و ضمانت می‌باشد. با خرید از این فروشگاه در کوتاه‌ترین زمان، سفارش شما به محل مورد نظر ارسال می‌گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: