کد خبر: ۳۷۵۶۱۱
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
0
شاتل‌موبایل اعلام کرد که از این پس امکان «انتخاب دستی شبکه رادیویی اپراتور میزبان» ازطریق پنل سیستم مدیریت اینترنتی حساب، برای مشترکین سیم‏‌کارت‏‌های هوشمند شاتل‏ موبایل ممکن شد.
تغییر شبکه رادیویی به‏ صورت آنلاین برای سیم کارت‌های شاتل ‏موبایل ممکن شد
در راستای تسهیل دسترسی مشترکین سیم‌کارت‌‏های شاتل‏ موبایل به سرویس انتخاب دستی شبکه رادیویی که پیش.‌تر ازطریق کد دستوری #۸*۱* دردسترس بود، این قابلیت به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل‏ موبایل اضافه شد. از این پس، مشترکین سیم‏‌کارت‏‌های هوشمند شاتل ‏موبایل می‌‏توانند به صورت آنلاین ازطریق پنل مدیریت اینترنتی حساب خود، ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجدداً فعال کنند.

شبکه تلفن همراه شاتل ‏موبایل سال گذشته در جهت توسعه قابلیت‌‏های سیم‌کارت‏ هوشمند خود، از راهکار نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» بر بستر کددستوری #۸*۱* رونمایی کرد و اکنون این امکان را فراهم کرده تا مشترکین شاتل‏ موبایل بتوانند با مراجعه به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏موبایل به‏‌صورت آنلاین نیز به این سرویس دسترسی داشته باشند.

این خدمت جدید، با توجه به نیازسنجی انجام‌شده از مشترکین سیم‌کارت‌‏های هوشمند شاتل ‏موبایل و به‏ ویژه مشترکینی که از مودم برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنند، طراحی و پیاده‏‌سازی شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیم‏‌کارت‌های هوشمند شاتل‏ موبایل با پوشش سراسری ۴G/LTE و پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا ازطریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: