کد خبر: ۳۷۵۸۴۵
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
با توجه به روند تاریخی عملکرد قیمت بیت کوین، یکی از تحلیلگران پیش بینی می‌کند این رمزارز پیش از سقوط به کانال ۳۰ هزار دلاری، ممکن است رکورد جدیدی حتی تا کانال ۱۰۰ هزار دلاری را ثبت کند.
منتظر رکورد جذاب بیت کوین باشید
این امکان وجود دارد که روند نزولی بر بازار بیت‌کوین حاکم شود، اما احتمالا پیش از آن، یک رکورد قیمتی جدید در راه است. بیت‌کوین ممکن است به زیر کانال ۳۰ هزار دلاری سقوط نکند و در عوض قبل از اینکه به پایین‌ترین حد خود برسد به ۱۰۰ هزار دلار صعود کند.

این اظهارات، نظر یک معامله‌گر و تحلیلگر مطرح با نام مستعار Credible Crypto بود که اخیرا دیدگاه خود را در مورد عملکرد قیمتی بیت‌کوین به اشتراک گذاشت.

از آنجا که عمدتا به دلیل مسائل مربوط به اقتصاد کلان، سر و صدای بیشتری برای روند نزولی بیت‌کوین به گوش می‌رسد، دیدگاه‌های صعودی محدود به دراز مدت باقی می‌ماند.

با این حال، Credible Crypto به روند صعودی بیت‌کوین تا دستیابی به رکورد جدید و حتی شش رقمی شدن آن اعتقاد دارد.

دلیل دیدگاه این تحلیلگر، با استناد به تاریخچه این رمزارز است. در سال‌های گذشته، مانند سال ۲۰۱۹، بیت کوین موفق شد زمانی که بازار انتظار یک رویداد کاپیتولاسیون یا تسلیم شدن این رمزارز را داشت، به حالت صعودی بازگردد. پس از آن در تاریخ مارس ۲۰۲۰، بعد از دستیابی به رکورد جدید، به پایین‌ترین حد مورد انتظار رسید. از این رو، دلایل زیادی برای این باور وجود دارد که این زمان می‌تواند مشابه باشد.

از این رو، Credible Crypto در ویدیویی با استفاده از امواج الیوت، برای بیت‌کوین حرکتی را به سمت رکورد قیمتی جدید، بین ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دلار، پیش از سقوط آن به زیر ۳۰ هزار دلار ترسیم کرد.

وی توضیح داد: "مجبور نیستیم که اکنون پایین‌ترین قیمت‌های ایجاد شده را بپذیریم. ما به خوبی می‌توانیم برای موج پنجم ادامه دهیم. "

وی افزود که "هیچ اشتباهی" وجود ندارد که پس از رکورد‌های تاریخ نوامبر ۲۰۲۱، شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

«اما باز هم، با توجه به زمینه بازار و موارد دیگری که در نظر گرفته‌ام، فکر می‌کنم این موضوع بعید است. من فکر می‌کنم احتمال اینکه این پایین‌ترین قیمت‌ها را دست نخورده رها کنیم و به راحتی ادامه دهیم، بسیار بیشتر است.»

در تحقیقات انجام شده توسط پلتفرم تحلیلی درون‌زنجیره‌ای CryptoQuant در روز سه‌شنبه نیز همین نتیجه‌گیری حاصل شد.

یکی از کارکنان CryptoQuant، با تجزیه و تحلیل کاهش جریان ورودی به صرافی‌ها استدلال کرد که معامله گران خود را برای "کاپیتولاسیون" و موج فروش آماده نمی‌کنند.

جریان‌های ورودی پس از ژانویه امسال به شدت کاهش یافت، در حالی که جریان‌های خروجی روند افزایشی خود را ادامه دادند.

وی در پایان اظهار کرد: " بنابراین، اگر روند بازار به همان شدتی که رسانه‌ها به طور کلی پیش‌بینی می‌کنند ادامه دهد و هیچ رویداد وحشتناکی به‌طور غیرمنتظره (غیرقابل پیش‌بینی) رخ ندهد، ممکن است بازار تسلیم نشود. "
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: