April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۹۱۹
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
0
مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: با هرگونه کم فروشی کارخانه‌های آرد برخورد قانونی می‌شود.
هشدار وزارت جهاد به کم فروشان آرد
مسعود امراللهی افزود: با توجه به گزارشات و مطالبات مردمی در راستای کم فروشی کارخانجات آرد، امروز در ادامه بازرسی‌هایی که در نقاط مختلف کشور انجام گرفت به چند کارخانه تولید آرد در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز سر زدیم که با توجه به اختلاف وزن در گونی‌های آرد، تخلف محرز شد و گزارش تخلف به ماموران تعزیرات حکومتی و بازرسین جهاد ذکر شد.

وی گفت: با توجه به استاندارد ۱۴ درصد رطوبت آرد استحصالی، وزن بیشتری از میزان استاندارد کم شده که به ضرر مصرف کننده نهایی یعنی نانوا‌ها است و با دستور به کارخانجات، مقرر شد خروجی بار با باسکول خروجی کارخانه چک و کسری بار آنجا حتما درج شود تا نانوا‌ها با توجه به اختلاف وزن موجود متضرر نشوند.

امراللهی افزود: نانوا‌ها چنانچه با موردی از کمبود در وزن گونی‌های آرد مواجه شدند مراتب را به سامانه ۱۲۴ و ۱۲۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا بازرسین در سراسر کشور با این موضوع برخورد کنند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: