April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۹۲۳
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
0
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به بازگشت بخشی از مسافران تعطیلات عید سعید فطر، محور هراز از ساعت ۱۵ از جنوب به شمال مسدود و این ممنوعیت تردد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای شرق استان تهران
ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های شرق استان تهران اظهار کرد: با توجه به بار ترافیکی سنگین و پرحجم و بازگشت بخشی از مسافران تعطیلات عید سعید فطر، محور هراز از ساعت ۱۵ از جنوب و محدوده پیست آبعلی به شمال مسدود و از دقایقی پیش این محور از محدوده آب اسک به سمت تهران به صورت یکطرفه درآمده و این ممنوعیت تردد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر با ترافیک‌های سنگین و فوق سنگین در محور‌های شرق استان تهران روبرو نشده و زمان سفرشان به حداقل زمان ممکن برسانند.

این مقام نظامی بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودرو‌ها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

وی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و مسافران به مرور و با حضور ۱۰۰درصدی عوامل پلیس راه درحال عبور از این محور‌ها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، یادآور شد: مسافرانی که قصد عبور از محور هراز به سمت شمال کشور را دارند، میبایست از محور جایگزین فیروزکوه تردد کرده و با اطمینان از سالم بودن سیستم‌های فنی و گرمایشی خودرو وارد محور‌های شرق استان شوند.

وی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و استراحت کافی قبل و در حین مسابرت سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: