کد خبر: ۳۷۶۰۰۵
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
0
مهدی روشنفکر، عضو کمیسیون آموزش مجلس در خصوص آخرین طرح رتبه‌بندی معلمان توضیحاتی ارائه کرد.
مهدی روشنفکر در همایش روز معلم با بیان اینکه ایران قوی نیازمند آموزش و پرورش ایده‌آل است، در خصوص طرح رتبه بندی معلمان گفت: این طرح از سال ۸۹_۹۰ در دستور کار قرار گرفت و در دولت‌های مختلف به مجلس ارائه شد، اما در مرحله اجرا طرح برگشت میخورد سال‌های سال این طرح خاک می‌خورد که سال گذشته کمیسیون آموزش مجلس با کمک آقایان زاهدی و اسماعیلی این موضوع را در کمیسیون تلفیق مطرح کردیم که مصوب شد و در مجلس رای آورد.

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح ۱۶ اسفند سال گذشته توسط هیئت رئیسه و امضای رئیس مجلس به عنوان قانون به دولت اعلام شد افزود: بیش از ۱۰۰۰ ساعت در کمیسیون در خصوص نظام رتبه بندی معلمان بحث شد ۲۶ بار آیین نامه آن تغییر کرد مجدداً قرار است تغییراتی در آیین نامه صورت گیرد.

وی بیان کرد: حداقل افزایش حقوق معلمان را ۴۵ درصد و اگر وضع مالی دولت خوب باشد ۷۰ درصد نظر گرفتیم، البته از رئیس کمیسیون آموزش شنیدم که حداقل افزایش حقوق یک میلیون و ۸۰۰ تومان و سقف ۵ تا ۷ میلیون است.

روشنفکر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختصاص ۸۶ میلیارد تومان به استان از محل محرومیت‌زدایی گفت: ۵۴ مدرسه کپری و سنگی در استان وجود دارد که تا مهر ماه ۳۶ مدرسه تحویل داده می‌شود و اگر کار‌ها به خوبی پیش‌برود سال آینده چیزی به نام مدارس کپری نخواهیم داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: