کد خبر: ۳۷۶۰۱۶
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
0
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: نیازی به کارت جدید و افتتاح حساب مجدد برای خرید یارانه‌ای نیست.
نیازی به افتتاح حساب برای خرید یارانه‌ای نان نیست
مهران محرمیان با اشاره به آخرین اقدامات برای پرداخت یارانه نان به مردم، گفت: زیرساختی طراحی شده که مردم با کارت‌کشیدن در زمان خرید کالا‌های اساسی در همان زمان یارانه خود را دریافت کنند.

وی افزود، به این شکل که مبلغی از هزینه خرید از یارانه فرد و مبلغی از حساب بانکی‌اش کسر می‌شود. در این روش یارانه فقط به آردی که به دست مردم رسیده تعلق می‌گیرد نه تمام آرد‌های نانوایی‌ها.

به گفته این مقام مسئول در بانک مرکزی، نیازی به هیچ کارت جدید و حساب بانکی جدید نیست و خرید با کارت بانکی فعلی افراد صورت می‌گیرد. قیمت و شکل خرید نان هم هیچ تغییری نمی‌کند.

محرمیان با اشاره به اینکه، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه پوز در نانوایی‌های استان زنجان برای اجرای طرح وجود دارد، گفت: هیچ کارت جدید و افتتاح حساب مجدد نیاز نیست صورت گیرد.

وی افزود، هماهنگی‌های لازم با وزارت ارتباطات انجام خواهد شد تا مشکل نانوایی‌هایی که دسترسی ضعیف ارتباطی دارند، برطرف شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: